12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    sanderman

Verdwenen nieuwsbericht?

Ik reageerde vanochtend op het artikel over Rituals dat overstapte van Windows op Mac. Waarom is dat item opeens niet meer vindbaar? Foutje of bewuste keuze?

Dit was hem:

https://www.onemorething.nl/2018/10/rituals-overgestapt-op-mac/

Als onderdeel van ‘verdieping’. Maar als ik naar onemorething.nl/verdieping ga, dan staat ie daar ook niet meer. Google vindt hem nog wel, maar daarna krijg ik een error.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Was dat niet een advertentie?

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk heeft Jamf het geld niet op tijd overgemaakt. 🤪

Het is altijd zo doorzichtig, dit soort ‘reclame’ waar bedrijven een klein bedragje voor willen betalen maar dan mag je het niet op de site plaatsen als ‘advertentie’ maar moet het meenemen tussen het gewone nieuws alsof je er uit interesse over schrijft.

Bijdrager
    GoeieDag

Dit heb ik vaker gezien, ook bij redactionele stukken. Als je dan via ‘Toon meer nieuws’ en dan via de pagina 1 knop gaat, komt ie weer terug.

Van mij mag dit hele zinkende OMT schip de Titanic achterna; het is hier nog maar een schim van wat OMT, MacOSX.nl en MacNed.nl ooit waren.

Alleen, waar moet Shmoo dan zijn hangout hebben?

Bijdrager
    KarelWillem

<p class=”cite”>GoeieDag op 15 oktober 2018 om 13:49</p>
    Dit heb ik vaker gezien … Als je dan via ‘Toon meer nieuws’ en dan via de pagina 1 knop gaat, komt ie weer terug.

Nope. Die is en blijft weg.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Ja  zo kan het ook. 😀

Bijdrager
    GoeieDag

Lol, door Night geschreven. Was toch altijd een normale forumdeelnemer en mod. Maar blijkbaar heeft ie geen moeite met het gebruik van zijn naam onder BS artikelen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Nepnieuws op OMT, weer een betrouwbare bron minder in Apple land…

Bijdrager
    Brombeer

<p class=”cite”>GoeieDag op 15 oktober 2018 om 13:49</p>
    Alleen, waar moet Shmoo dan zijn hangout hebben?

Bij Turbanus?

Bijdrager
    GoeieDag

Lol, Turbanus! Dat is op M4D ‘Peter’, die in z’n eentje dat ‘forum’ volspamt?

Maar er is daar geen Lounge o.i.d., dus dat wordt lastig voor Shmoo.

Bijdrager
    Brombeer

Er is daar ook een babbelhoekje, maar waarschijnlijk zie je dat alleen als je bent ingelogd. Dart is op MacMinds.net net zo.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.