6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    P-Five

Verdwenen helderheidsicoontje

Hallo,

Ik heb twee 23″ Cinema Displays aan mijn G5 hangen. Nu krijg ik bij 1 display geen icoontje in beeld als ik de helderheid aanpas. Bij nummer 2 krijg ik dat wel in beeld. Ook als ik alleen monitor nummer 1 aan mijn G5 hang mis ik het icoontje. Ik kan de helderheid wel instellen maar ik zie alleen niet wat ik doe. Ook in de systeemvoorkeuren voor dit beeldscherm ontbreekt de slider voor de helderheid.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Moderator
    unSOUND

Hee, dat viel mij vandaag ook al op aan mijn dual setup… Het is blijkbaar een bewuste keuze…

Bijdrager
    P-Five

Nee, want toen ik ze net had werkte het wel op beide displays… Ik zal hem eens aan mijn Powerbook hangen…

Moderator
    unSOUND

Misschien is het gekomen bij een update van OS X…

Bijdrager
    P-Five

Geen idee… aan het Display ligt het niet. Ik heb hem nu aangesloten op mijn Powerbook en ik heb gewoon weer het icoontje. Zal mijn G5 eens opstarten met 1 display en daarna nummer 2 aansluiten. Kijken wat er dan gebeurt…

Bijdrager
    P-Five

Zo, ik heb hem weer terug…

Computer opstarten met 1 scherm (de andere helemaal afkoppelen) en daarna de computer weer uitzetten. 2e scherm aansluiten en weer opstarten met 2 schermen en voila: weer op beide het icoontje.

En een prettige avond verder;-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.