4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    paul4826

verdwenen download transmission

L.S.,

Afgelopen week verdween de data van een groot bestand dat ik via transmission probeerde te downloaden. De data lijkt verdwenen van mijn externe harde schijf, in de trash is niets te vinden. Ik heb het bestand niet zelf weggegooid, dus er moet een andere reden zijn. Het zou veroorzaakt kunnen zijn doordat ik een keer de harde schijf heb losgekoppeld zonder hem eerst officieel te verwijderen.

Mijn vraag aan jullie: enig idee waar de ongeveer 1.5GB die ik eerder downloade heen is gegaan? Dat kan toch niet zomaar van de schijf verdwijnen? Een bestand dat zo groot is op een normale manier verwijderen kost al best wat tijd, laat staan dat het zomaar vervliegt…

Alvast bedankt voor de responses!

Mvg,

Paul

Bijdrager
    nookie

Heb je al met spotlight geprobeerd te zoeken?
    Was je download al klaar of was deze nog bezig?
    Als de download nog bezig was, zou je kunnen kijken in je
    voorkeuren van transmission waar hij de tijdelijke download bewaard heeft.

Bijdrager
    Marblewood

Ik heb weleens met transmission dat de downloads ineens overnieuw beginnen, maar dat de data er nog gewoon staat. Bij mij is de oplossing dan door onder ‘Transfers’ op ‘Verifieer Data’ te klikken. Hij gaat dan opnieuw controleren welke data er al is gedownload (kan even duren bij zoveel gegevens). Misschien werkt dat niet bij jou, omdat jj zei de bestanden ook niet in de finder te zien, maar misschien heeft Transmission het ergens ‘verstopt’:?

Bijdrager
    paul4826

Bedankt voor de reacties.
    Vreemd genoeg is de data opeens weer gevonden…
    Probleem weg, maar ik weet niet hoe…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.