2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    TinMachine

Verdwenen bestanden weer opnemen in iTunes

Beste mensen,

Door een fout van mij :x (locatie van biblitheek veranderen en de bestanden niet meenemen) ben ik delen van CD’s kwijtgeraakt:cry: . Sommige liedjes wel, sommige niet. Maar, ik heb de CD’s nog:lol: . Het duurt alleen erg lang om uit te zoeken welke bestanden er nog wel zijn, welke niet, en die handmatig aan te vinken en weer in de bieb op te laten nemen. Iemand die weet of iTunes daar een handige functie voor heeft (bijvoorbeeld “alleen bestanden opnemen die niet in al in de bibliotheek staan”). Overigens, ze staan uiteraard wel in mijn bibliotheek, maar met een uitroeptekentje, omdat de bestanden zijn verwenen.

Dank voor jullie hulp!:wink:

Bijdrager
    Ian83

iTunes heeft naar mijn weten niet een dergelijke functie. Je bestanden zijn waarschijnlijk niet verdwenen, maar de link naar het audiobestand is alleen verbroken. Dubbel klik op een nummer met het uitroepteken en dan kan je het bestand er gewoon weer bij zoeken in je iTunes map. De volgende keer kun je de gehele iTunes map verplaatsen en dan iTunes starten met alt ingedrukt; er verschijnt dan een venster waarmee je de verplaatste iTunes map kunt selecteren (kies bibliotheek) en voilá!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.