8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    anoukane

Verder terug in de browse geschiedenis in Safari?

Ik kan slechts 26 dagen terug in de browse geschiedenis van Safari. Is er ergens een file of mogelijkheid waardoor ik een url kan terug vinden die ik 2 maanden geleden bezocht heb?

Bijdrager
    tarun

Je kan niet verder terug kijken dan wat je ingesteld hebt bij je voorkeuren van Safari (tab Algemeen, “Verwijder onderdelen uit geschiedenis:”).

Bijdrager
    1984
    tarun op 14 augustus 2010

(tab Algemeen, “Verwijder onderdelen uit geschiedenis:”).

Bijdrager
    akkie

Als je Time Machine gebruikt, kun je wel een stukje backup terug zetten, dan kun je het waarschijnlijk nog wel terughalen. Even Googelen naar welk(e) bestand(en) dat dan moeten zijn.

Bijdrager
    Ouw

Dit zit toch wat vreemd in elkaar. Mijn MacBook staat al weer een paar dagen aan. Ik ontdek net dat de geschiedenis van de afgelopen dagen, vanaf donderdag, beschikbaar was. Dat terwijl de instelling staat op ‘verwijderen na één dag’. Na stoppen en herstarten van Safari is nu alleen de geschiedenis van gisteren (zaterdag) en vandaag nog aanwezig.
    Dat opruimen gaat dus niet zo vlotjes.

Bijdrager
    akkie

Is niet zo raar; je had waarschijnlijk je Safari al dagenlang open staan.

Bijdrager
    Ouw

Is niet zo raar; je had waarschijnlijk je Safari al dagenlang open staan.

Mijn verhaal impliceert dat Safari al een paar dagen in gebruik was. En dat is ook precies wat ik probeer aan te geven. De gebruiker moet er niet vanuit gaan dat Safari uit zichzelf de oudere geschiedenis wist. Dat gebeurt kennelijk pas na stoppen en weer starten en dat staat wat haaks op wat ik had verwacht.

Bijdrager
    akkie

Sorry, niet goed gelezen…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.