7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Verder studeren of een traineeship zoeken in deze branche?

Ik ben 24 jaar oud heb een mbo 3 + 4 diploma behaald op het grafisch lyceum ( digital media design+ grafisch vormgeven). Ik heb al aardig wat ervaring opgedaan als freelancer, maar ik weet jammer genoeg nog niet alles en heb nog veel te leren!

Mijn vraag is, zal ik dat gewoon op een school doen of is het beter om opzoek te gaan naar een bedrijf waar zij mensen zoals mij aannemen?

Ik zit dus te twijfelen tussen deze 2 opties ik heb de keuze om naar de HKU te gaan of een trainee ship te volgen.

Heeft er toevallig iemand tips waar ik leuke trainee plaatsen kan vinden ?
    ( is hier überhaupt veel vraag naar en wat verdien je er ongeveer mee ?)

Ik moet natuurlijk ook mijn huur etc. kunnen betalen:D

(ik werk nu trouwens als freelancer bij een bedrijf maar hier doe ik alles op eigen kracht dus ik heb niet iemand die mij hier wat kan leren jammer genoeg)

Graag wat advies van jullie:D

Met vriendelijke groet Remly:D

Bijdrager
    dirkwolthuis

HKU lijkt me een hele mooie school, maar je bent nu al 24 jaar, dus ik zou nu wel langzamerhand vast werk gaan zoeken. In de branche waarin je opgeleid bent, speelt opleiding een minder belangrijke rol dan in andere branches. Dus ik denk dat je door goed werk toch wel verder omhoog kan klimmen.

Bijdrager
    mac-addict
    dirkwolthuis op 02 augustus 2010

HKU lijkt me een hele mooie school, maar je bent nu al 24 jaar, dus ik zou nu wel langzamerhand vast werk gaan zoeken. In de branche waarin je opgeleid bent, speelt opleiding een minder belangrijke rol dan in andere branches. Dus ik denk dat je door goed werk toch wel verder omhoog kan klimmen.

Okay dus jij bent van mening dat ik mij zelf sneller en beter ga ontwikkelen als ik een vaste bij baan ga zoeken in deze branche in plaats van dat ik nog naar de HKU een 4 jarige opleiding ga volgen?