9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    wietje

Verbruik van MB iTunesMatch

Beste,
    Ik heb interesse om iTunesMatch aan te gaan schaffen. Nu is het wel zo dat ik maar een data abbonnement van 500mb voor mijn iPhone heb. Daarvan blijft nagenoeg niks meer over na mijn maand. Verbruikt iTunesMatch eigenlijk veel? Is het wel interessant iTunesMatch aan te schaffen als ik het dan niet zou streamen naar mijn iPhone? Naast mijn iPhone hebt ik nog een MacBook Pro en er komt ook een nieuwe iPad(als de nieuwe uit is.) de verwachten zijn ook als de itv uitkomt dat ik die ook ga kopen. Is het interessant om nu iTunesMatch aan te schaffen of later als ik de andere producten ook heb?

Geblokkeerd
    Bento

Wat is iTunes Macht?

Bijdrager
    MauritsBD

Het gaat er niet om wat je allemaal hebt en wilt. Het gaat erom of je het nodig hebt en er belang bij hebt. iTunes Match is een must voor de muziekliefhebber, niet om op zoveel mogelijk apparaten te gebruiken. Lees eerst eens op de Apple website wat het inhoud, dan kom je er vanzelfsprekend achter dat je een nummer eenmalig hoeft te downloaden en dat ook heel goed kan over het wifi.

Bijdrager
    wietje

Heu ik vind het zeer belangrijk dat de kwaliteit van mijn muziek zeer goed is en heb ook graag dat alles snel bereikbaar is. Maar is het niet een beetje onnodig als ik al mijn muziek op mijn iPhone laat staan en het gewoon ga gebruiken voor de goeie kwaliteit en het Soms ook ga gebruiken voor muziek te streamen of is het het waard?

Bijdrager
    MauritsBD

Het is niet echt streamen, als je er voor de eerste keer gebruik van maakt zal je iPhone het nummer inderdaad streamen maar tegelijkertijd ook downloaden. Apple heeft daar een mooiere benaming voor. Maar het komt erop neer dat alle nummers uiteindelijk op je iphone komen te staan tenzij je ze steeds weer verwijderd.. Ik heb iTunes Match ook aangeschaft, maar in het begin meer om te bekijken wat er de toegevoegde waarde er van is. En ik moet zeggen dat ik er na een week gebruik van gemaakt te hebben geen spijt van heb. Alle “gedownloade” nummers werden “gewisseld” voor nummers met een veel betere en heldere kwaliteit dan die ik had. Als je veel met muziek doet is het een aanrader want dan hor je het verschil ook gewoon..;)

Bijdrager
    wietje

Dus voor mij zou het dan interessant zijn? Ik zou het eigenlijk gewoon al nemen voor de kwaliteit van de muziek.

Moet ik dan eigenlijk al de muziek van mijn iPhone gooien en dan altijd “streamen”? Dat vergt toch veel data verbruik. Niet?

Bijdrager
    wietje

Bijdrager
    wietje

heb het aangeschaft!
    Bedankt voor de medewerking.

Bijdrager
    wietje

mag ik eigenlijk alle nummers die nu op mijn iphone en mac staan verwijderen uit itunes? bij mijn iphone ga ik ze wel laten downloaden en bij mijn mac laat ik ze “streamen”.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.