4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    hen3

verbroken koppeling SABnzbd met download button

Jarenlang kon ik gebruik maken van de koppeling tussen SABnzbd en een downloadknop op een bekende downloadsite. Dat ging allemaal prima-de-luxe: 1 klik op de button en de download werd keurig netjes in de wachtrij gezet. Ging allemaal goed tot een paar weken geleden, vanaf dat moment moest ik het nzb-bestand eerst downloaden en daarna naar de bewaakte map slepen. Dit was nog voordat ik mijn iMac van een El Capitan upgrade had voorzien.
    Wat heb ik toen gedaan:
    – instellingen gecontroleerd en aangepast. Zowel SABnzbd als de site maakten gebruik van 127.0.0.1:8080
    – in SABnazbd een nieuwe SABnzbd NZB Key gegenereerd en overgenomen in de instellingen voor de site. Hierbij heb ik gespeeld met zowel de API als de NZB key
    – LittleSnitch etc gecontroleerd, hier kon ik geen spannende dingen in vinden
    – SABnzbd verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
    – Upgrade naar El Capitan

Het probleem blijft: na het klikken verschijnt rechtsboven een pop-up met ‘Sent to SAB’ en dat is het, er gaat niets lopen.

Bijdrager
    madsven

Met deze instellingen lukt het bij mij met El Capitan gewoon nog als vanouds…

Zijn de .nzb bestandjes wel compleet? Dus de extensie is aanwezig?

Bijdrager
    hen3

Yup, de extensie is aanwezig

Dit zijn de instellingen voor SABnzbd:

en deze voor de betreffende site:

Oh ja: in Bibliotheek/Application Support heb ik ook de SABnzbd map verwijderd.

Bijdrager
    hen3

Na maanden werken met een workaround (downloaden en dan naar de luister-map slepen) ben ik er nog eens in gedoken, maar helaas. Ik kan nog steeds niet de Sab knop gebruiken om automatisch een nzb in te lezen. De url en key heb ik ook weer aangepast, geen effect.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.