9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    iMac Lover

Verbodsbord bij het installeren van HighSierra public beta

Dag mensen,
    Bij het installeren van Mac HighSierra public beta krijg ik tijdens het opnieuw booten een verbodsbord .
    Foute boel. Via Ctrl +R of CMD + R HighSierra beta gedownload en geïnstalleerd
    En jawel ik kwam naar de installatie weer inloggen.
    Via de Mac AppStore stonden twee updates, mac HighSierra beta en mac HighSierra public beta voor alle gebruikers.
    Bij mij geeft de public beta problemen.

Ik kreeg voor de tweede keer weer een stopbord
    Gelukkig had ik vanmiddag een backup voor die tijd gemaakt, die ik nu aan het terugzetten ben.
    Vraag wat betekend een stopbord

Gr

Bijdrager
    Niels

Bijdrager
    iMac Lover

@nielsdam dank ik zet nu een backup terug via TimeMachine
    De vraag blijft wat gaat er fout tijdens het installeren van deze publice beta versie van HighSierra
    TimeMachine zet mijn backup terug, dat gaat even duren via USB2 backup schijf

Gr

Bijdrager
    IGBA

Over welke versie heb je het precies? 10.13…..

Bijdrager
    Niels

Waarom installeer je dan niet de normale versie ipv de beta?

Bijdrager
    koen

Geef in ieder geval je ervaring door aan Apple – daar zijn die b├Ęta’s tenslotte voor.

Bijdrager
    iMac Lover

Hoi folks,

Ik moest vanmorgen eerst het water en de filters van mijn tropisch aquarium vervangen. Anders gaan mijn guppen Tetras, garnalen en de overige vissen dood.
    Mijn Mac Mini is al ruim veertien uur in de lucht. Nadat ik gisteravond via Time Machine een volledige backup had terug gezet van gistermiddag. Heb ik gisteravond ook nog macOS High Sierra Developer Beta ge├»nstalleerd. Mijn laatste versie die nu ge├»nstalleerd is versie 10.13.2 b├Ęta ( 17C60c )

Gistermiddag werden in de app store twee masOS High Sierra beta’s aan geboden. Namelijk ook macOS High Sierra public beta voor alle gebruikers.
    Als ik nu de app store open en met de toetscombinatie Ctrl + 5 of Cmd + 5 voor een apple keyboard. Dan zie ik nu zondag middag rond 12:30 dat de publieke versie niet meer wordt aangeboden door Apple. Of de publieke versie is door Apple terug getrokken. Of de versie macOS High Sierra Developer Beta versie 10.13.2 b├Ęta ( 17C60c ) dekt ook de publieke versie.

Nadeel als je via Time Machine een backup terug zet. Ik had geen andere keus. Dat de schijf gewist wordt en FileVault uitgeschakeld wordt.
    Deze draait nu op de achtergrond.

Ik zal via de Apple Feedback Assistant het probleem melden aan Apple.

Bedankt voor het meedenken.

Dit topic kan gesloten worden.

Bijdrager
    koen

Heb je ook betaÔÇÖs in je aquarium?
    :lol:

Bijdrager
    iMac Lover

Zeker, een nieuw soort visje, deze kunnen ook rugzwemmen;-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.