5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Verbinding met iTunes mislukt..

Ik heb volgens mij een probleem. De laatste paar dagen als ik naar de App Store ga op mijn iPhone 3GS en naar het kopje Updates dan komt er elke keer te staan: Verbinding met iTunes Store mislukt. Ik zie hierdoor geen updates waar ik toch erg van baal.. Als ik op mijn MAC kijk in iTunes dan zie ik opeens 12 updates staan, zelfs van een paar dagen geleden.. Hier kan ik ze wel updaten! Ik heb al geprobeerd uit en in te loggen, aan iTunes gehangen etc..
    Iemand een oplossing? Ik heb alle netwerkinstellingen al gereset en zelf al een volledige herstep gedaan op 4.1.. Het probleem is er helaas nog steeds!

Bijdrager
    jangreijn

Als je ship finder op je iphone hebt, zou ik die verwijderen. die verstoort de update.

Bijdrager
    R1hans

Dank voor de opposing ! Shipfinder verwijderd, iPhone (4G) opnieuw opgestart en alle updates in de app store werden weer zichtbaar / te updaten.

Bijdrager
    ChrisMax

Bedankt voor de oplossing. Schipfinder inderdaad verwijderd en gelijk zag ik de updates weer staan.. Best een lelijke bug eerlijk gezegd.. Als je dit toevallig niet weet en die app er altijd maar weer terug op zet dan weet je echt niet waar je het moet zoeken.. Had alles eigenlijk al geprobeerd.. Maar super en helemaal toppie!

Bijdrager
    garenor

Super bedankt voor de oplossing. Wist echt niet meer waar te zoeken!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.