2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

verbinding met hotelnetwerk behouden

Hoi,

regelmatig ben ik op een wifi netwerk waar ik telkens in de instellingen het wifi netwerk moet selecteren, dan opent safari zich en na accoord geven van de voorwaarden ben ik online.
    Elke keer wanneer een ios apparaat is afgesloten, sluimerstand, moet ik dit opnieuw doen. Dus op de achtergrond een appje binnen krijgen zit er niet in, alleen door actief online te gaan.

Wanneer ik met ean laptop verbinding maak vergelijkbaar verhaal, alleen het wifi netwerk wordt wel onthouden maar bij opstarten van de browser moet ik accoord geven om online te komen.

Op vakantie had ik ook zo een netwerk. Hoorde van anderen dat hun handige kinderen een work around hadden zodat ze dit niet meer hoefden te doen. Had ik het maar aan ze gevraagd…
    Bij deze dan voor het forum: is er een workaround om langere tijd ingelogd te blijven? De internet toegang is onbeperkt, elke 24 uur start de teller opnieuw. Eerste keer moest ik dmv een sms code toegang verkrijgen. Voor de volledigheid: het is een wifi van EE, in de UK.

Bijdrager
    jebman

Na wat zoeken op het internet gevonden dat het accepteren van cookies naar altijd in de instellingen van Safari uitmaakt. Nu ik dit heb gedaan en zonder wifi verbinding safari opstart komt vanzelf de popup van het netwerk. Scheelt in ieder geval weer de stap om eerst naar instellingen te gaan.

Ook de optie automatisch verbinding maken met netwerk maar ingeschakeld voor dit netwerk.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.