9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    dsm

verbinding met App Store mislukt

Ik heb nog nooit verbinding met de App Store gekregen. Wellicht komt dit door een instelling van Little Snitch, maar wellicht ook niet; weet iemand de url van de App Store, zodat ik een regel kan aanmaken om deze verbinding altijd toe te staan?

Bijdrager
    MacSjon

Update iOS 4.3 is net gelanceerd dus zal wel een overload zijn

Bijdrager
    dsm

Hm, zou kunnen wellicht maar ik heb echt nog NOOIT verbinding gehad met de App store. Ben dus bang dat het aan een wellicht geblokkeerde verbinding ligt.

Bijdrager
    MacSjon

Weer eens alleen de titel gelezen. Maar kun je Little Snitch dan niet even uitschakelen of er gelijk helemaal afgooien? Dan nog eens proberen naar de App store te gaan.

Kan je trouwens wel de rest van de iTunes store bereiken?

Bijdrager
    fatboysmart

Welke versie van iTunes heb je geinstalleerd staan? Als die te oud is, dan kom je ook niet in de App store.
    Je zou ook eens kunnen proberen om een andere DNS server in te stellen.

Bijdrager
    bouncer

Je kunt in Little Snitch een rule definiƫren, waarbij je voor de app App Store alle connecties toestaat.

Bijdrager
    dsm

Iedereen dank voor de reacties. Little Snitch verwijderen om te testen, dat zou kunnen maar wil ik pas doen als ik er niet op dit forum uitkom.

Ik had er niet aan gedacht om een regel aan te maken in Little Snitch om alle verbindingen voor de App Store toe te staan, maar na het aanmaken van die regel is het resultaat niet anders.

Via iTunes kom ik wel in de App Store zie ik, ik wist niet dat ik er zo ook in kon. Ben overigens wel volledig bij met mijn updates.

Een andere DNS-server instellen is voor mij helaas hogere wiskunde;-)

Het probleem(pje!) ligt kennelijk niet aan Litte Snitch, ik ga nog ff kijken wat het verder kan zijn, maar ik blijf uiteraard belangstellend voor verdere hulp!

Bijdrager
    bouncer

Welke versie van OSX draai je. App Store is er vanaf 10.6.

Wellicht zou je de laatste combo-update kunnen draaien of nog even wachten op 10.6.7.

Bijdrager
    dsm

Ik ben altijd helemaal bij met updates, ik draai nu 10.6.6

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.