1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    ATT

    "Verbinding met App store mislukt"

    Dag allen,

    Ik heb een probleem met het verbinden van mijn iPhone met de app store.
    Zodra ik de app store open krijg ik alleen te zien “verbinding met app store mislukt”. Opmerkelijk is dat ik wel mijn updates kan zien en doen.
    Enkele details:
    iPhone 5s
    Probleem zowel op wifi als mobiel internet (niet door bundel heen)
    Cache legen (10x op button onderaan drukken) hielp niet
    Reset van de iphone hielp niet
    Netwerkinstellingen opnieuw instellen hielp niet
    Datum & tijd staat op automatisch
    Ben helemaal bij qua updates (van zowel ios en apps)

    Wie helpt deze lastige noot te kraken? Wil er graag weer gebruik van maken.

    Groeten,

    ATT

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.