13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jonahke

Verbinding Maken Met iTunes Store…

Sinds die update van iTunes enkele dagen geleden krijg ik steeds als ik in de iTunes Store ben een venstertje met de melding “Verbinding Maken Met iTunes Store”
    en dat is redelijk storend.
    wat kan ik hier aan doen ?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Gokje:
    Probeer eens opnieuw in te loggen of eerst uit te loggen en dan opnieuw?

Bijdrager
    jonahke

ik DENK dat het daar niets mee te maken heeft, want als ik van de Belgische naar de Nederlandse ga dan is er geen verschil:(

Bijdrager
    Dr. Maddox

Uitloggen lost weleens dit soort stomme problemen op. Jammer dat het niet werkt:(

Bijdrager
    Yost

Heb ’t probleem hier ook. Wat het vooral irritant maakt is dat het minuten duurt en dat je ondertussen iTunes niet kunt gebruiken.

Lid
    Pepperonie

Ik heb er ook last van. Het is heel erg hinderlijk, omdat die het ook doet als je niet in de iTunes store zit. Het is probleem is dat je niks kan als dit venstertje wordt weergegeven.

Dus heeft iemand al een oplossing gevonden?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Heeft het misschien te maken met Genius? Staat de Genius functie aan, en zo ja, wat merk je er van wanneer je Genius uitzet?

Lid
    Pepperonie

We gaan eens kijken.
    Het zou wel jammer zijn als het aan Genius zou liggen, want ik gebruik het echt vaak.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Vooral in het begin kost het erg veel tijd om een grote bibliotheek over te pompen naar de Genius database.

Lid
    Pepperonie

Nee, maakt niks uit. Hij doet het nog steeds. Bedankt voor de tip. Misschien moeten we mister Jobs himself maar eens mailen.

Lid
    Pepperonie

Oplossing!

Na wat zoeken op internet heb ik de oplossing gevonden!
    De truque is om de computer te machtigen. Dit kan je in itunes doen onder de store tab (boven in de menubalk). Mocht je computer al gemachtigd zijn dan moet je deze opnieuw machtigen. Dus eerst de machtiging intrekken en daarna weer machtigen. Dan werkt het weer als een zonnetje.

Bijdrager
    Yost

Bij mij ging het vanzelf over, dach ik. Of ik heb uitgelogd en weer ingelogd. Heb het probleem in ieder geval niet meer.

Bijdrager
    Yost

Hmmmm. Te vroeg gejuicht. Had het gisteren toch weer. Heb nu de oplossing van Pepperonie uitgeprobeerd. Ik laat nog wel weten of het nu definitief is opgelost.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.