6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    soapsie

Verbinding Mac-TV

Beste mensen,

Ik wist niet goed waar ik dit bericht moest plaatsen, dus dan maar bij Algemeen. Ik heb een MacBook en een TV en nou wil ik DVD’s kunnen kijken vanaf m’n MacBook op m’n TV-scherm. Ik heb een kabeltje gekocht via de applestore, namelijk deze:

http://store.apple.com/nl/product/M9319G/A?mco=MzE2OTkzMg#overview

Maar nu moet ik dat kabeltje nog verbinden met m’n TV. Ik heb de gele tulpenstekker (video) in het kabeltje gedaan, maar er gebeurt niets… Wat te doen??

Bijdrager
    soapsie

Oke, ik heb nu wel beeld… dat wil zeggen: ik zie de wallpaper die ik op m’n bureaublad heb staan. Maar als ik dan vervolgens een film start en ik doe Full Screen, dan blijf ik m’n wallpaper zien… Hoe los ik dit op?

Bijdrager
    Petje

heb je de tv als 2e scherm of als duplikaat van je hoofdscherm

Bijdrager
    soapsie

Jeetje, ik geloof dat ’t gelukt is. Ik heb de synchrone weergave ingeschakeld, toen op 50 hertz (PAL) gezet en vervolgens op resolutie 720 x 567 of iets dergelijks en toen deed hij ’t ineens!

Moderator
    Poezenbeest
    ”soapsie”

Ik wist niet goed waar ik dit bericht moest plaatsen, dus dan maar bij Algemeen. I

Wat dacht je van hardware???

Bijdrager
    Pieterr
    ”soapsie”

Ik heb een MacBook en een TV en nou wil ik DVD’s kunnen kijken vanaf m’n MacBook op m’n TV-scherm. Ik heb een kabeltje gekocht via de applestore, namelijk deze:

Heb je nog een ouderwetse beeldbuis TV (CRT)? Zo ja, dan heb je de goede kabel gekocht.

Als je een wat recentere LCD TV hebt, kun je (hoogstwaarschijnlijk) een veel betere kwaliteit krijgen door een DVI adapter te gebruiken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.