5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TinMachine

Verbinding AirPort Express en MacBook Pro

Hallo Macers,

Een kort vraagje. Ik heb een AirPort Express gekoppeld aan mijn versterker, maar regelmatig valt de verbinding uit tussen mijn MacBook Pro en genoemd apparaatje. Die verbinding komt tot stand via een draadloos netwerk dat, als ik het tekentje rechtsboven op mijn scherm mag geloven, toch sterk aanwezig is. Iemand enig idee hoe dat kan, dan wel wat ik kan doen om het probleem te verhelpen (Airport zelf is goed geïnstalleerd, lampje brandt continu (groen uiteraard))

Bedankt!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Klik met ‘option’ ingedrukt eens het AirPort icoontje aan. Kijk dan even naar de waarde bij ‘RSSI’.

Moderator
    Poezenbeest

Lastige problemen dit… Zelf hier ook gehad en eigenlijk is de enige manier om er met deze informatie een zinnig antwoord op te geven: resetten en blijven proberen.

Bijdrager
    mark-a-mac

Hoe ziet je draadloos netwerk er verder uit?

Bijdrager
    GJB

hoi,

Ik heb (denk ik) hetzelfde probleem. Heb een netwerk met Airport Extreme en een Express aan de stereo.
    Express zit dus in het netwerk van de Extreme. Vanaf mijn iMac kan ik muziek streamen en de Express configureren, maar met de MacBook Pro lukt beide niet. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

Wat gaat er verkeerd?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.