12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieterr

OMT 2.1 – feedback van het beheer?

Er is dit topic: http://www.onemorething.nl/community/topic/omt-21

Ik mis nog steeds de feedback van de crew wat er zoal verbeterd is de laatste tijd. Aan de wiki te zien staan er nog genoeg issues open.

Mijn grootste ergernis (waar simpel iets aan te doen is) is het feit dat de “Recente reacties” in het Dashboard niet correct gesorteerd worden op tijd van de laatste reactie in het betreffende topic. Het lijkt dat er nu gesorteerd wordt op de tijd waarop ikzelf gereageerd heb. Koen, Jan David, Lucas, doe er iets aan!:lol:

Bijdrager
    LighScan

Mijn grootste ergenis is nog steeds dat links automatisch geopend worden binnen hetzelfde tabblad. Ondanks dat dit erg makkelijk op te lossen is, is er nog steeds niets aan gebeurd.

Bijdrager
    wmaat

Mijn grootste ergenis is dat als ik ergens reageer ik per acuut een abonnemnet kado krijg op dat topic dat ik vervolgens weer moet uitzetten, omdat anders mijn hele inbox volgespamd wordt…

O nee, mijn grootste ergenis is het feit dat OMT-crew vanaf dag 1 van de update maling heeft aan de gebruikers en zo ongeveer GEEN reactie geeft op meningen van gebruikers.

Bijdrager
    wjend

Je kan die abbo’s gewoon automatisch blokkeren, Profiel –> Account –> Aanvinken: Standaard uitschakelen bij berichten waarin ik post.

Idd zou wel lekker zijn met de tabs, maar vooral:

Wanneer komt de app nou, want het werkt zo halfbakken als je de hele tijd moet zoomen! iPad gaat wel, iPhone echt niet. Kom op, al twee jaar de tijd voor OMT! Gewoon zoals de iPc-app en de Bright-app, zo moeilijk is dat toch niet!

Bijdrager
    Vanstra

Ik kan niet spreken van een ergenis maar ik vind de terugkoppeling c.q. communicatie van OMT met betrekking tot het nieuwe forum zeer slecht.
    Ik vind het vanaf dag 1 dat de nieuwe layout operationeel is een onaantrekkelijk en onoverzichtelijk forum.
    Als ik hier eens in de 3 weken kom is het veel en dat terwijl ik het voorheen dagelijks bezocht.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik begrijp de ergernissen die hier ter sprake komen.
    Echter…. er is inderdaad dat ene topic waar Pieterr mee begon en het is dan ook de bedoeling dat daar ook bovenstaande wordt vermeld in plaats van weer een nieuw topic hierover te beginnen. De “hint” om het zo maar eens te zeggen is begrepen, maar laten we het hierbij houden;-)

Mocht men het gevoel hebben “tegen een muur aan te lopen”, is het naast het vermelden van deze ergernissen in het bovenvermelde topic ook mogelijk om het beheer rechtstreeks aan te spreken door een email te sturen naar:
    [email protected]

Bijdrager
    Pieterr

Ik voel een slotje aankomen.:lol:

Bijdrager
    Hansi2124

Hahaha

Bijdrager
    Pieterr

Emailen is leuk, Hans, maar gewoon iets van de crew terughoren op het forum is leuker.

Er lopen hier genoeg mensen rond die serieus begaan zijn met het forum, en middels feedback proberen de zaak op een hoger plan te krijgen. Dan is het ook leuk om af en toe te horen dat er iets mee gebeurt. In het draadje wat ik in de startpost gaf, gebeurt mijns inziens niet veel, althans ik mis de feedback zoals eerder aangegeven.

Bijdrager
    wmaat
    Pieterr op 22 augustus 2010

Ik voel een slotje aankomen.:lol:

Da’s geen voelen, da’s weten! Maar ik vind dat als er functies zijn zoals berichten aan/uitzetten en meer van dat soort verstopte meuk, er iets niet deugt. Verder wil ik naar het forum dat ik enkel via een omweg kan vinden, vind ik teleurstellend dat de OMT-app er nog steeds niet is en is de zoekfunctie hopeloos!

Amen.

verder groot respect voor iedereen die hier z’n tijd in stopt, maar ik denk dat er met het oude OMT meer actieve forum bezoekers en -posters waren en er meer mensen tevreden waren in vergelijking met nu. Zijn hier cijfers over?

Bijdrager
    LighScan
    Hansi2124 op 22 augustus 2010

Ik begrijp de ergernissen die hier ter sprake komen.
    Echter…. er is inderdaad dat ene topic waar Pieterr mee begon en het is dan ook de bedoeling dat daar ook bovenstaande wordt vermeld in plaats van weer een nieuw topic hierover te beginnen. De “hint” om het zo maar eens te zeggen is begrepen, maar laten we het hierbij houden;-)
    Mocht men het gevoel hebben “tegen een muur aan te lopen”, is het naast het vermelden van deze ergernissen in het bovenvermelde topic ook mogelijk om het beheer rechtstreeks aan te spreken door een email te sturen naar:
    [email protected]

Ik ben al erg happy dat er toch nog 1 staff-member de ergenissen van deze grote community begrijpt én reageert. Dat kan niet vaak gezegt worden helaas.
    Maar toch, wat voor zin heeft het om in die topic nog verdere suggesties neer te pennen? Dat topic staat erg vol met handige tips en zeer bruikbare suggesties (zoals in godsnaam dat “_blank” toevoegen voor links te openen in nieuwe tabbladen), maar wordt er iets mee gedaan? Nee… Wordt erop gereageerd, dat de staff het goed vind of slecht…? Nee. Is deze topic nodig? Ja, het is vrijwel de enige manier om de staff trachten wakker te schudden en te laten zien van kijk: dit is de community (zie de posts in dit topic: dit zijn échte, vrijwel dagelijks, OMT-GEBRUIKERS) die deze functionaliteit echt graag willen zien en die de bugs opgelost zouden willen zien. Uiteraard is hier tijd voor nodig, maar er wordt gewoon niet gecommuniceerd met ons. Nochtans volstaat een kort berichtje in dit topic, maar die 5 minuten kan blijkbaar niemand opbrengen.

verder groot respect voor iedereen die hier z’n tijd in stopt, maar ik denk dat er met het oude OMT meer actieve forum bezoekers en -posters waren en er meer mensen tevreden waren in vergelijking met nu. Zijn hier cijfers over?

Zeker mee akkoord. Vroeger werd er ook al is geklaagd door enkele leden… Tegenwoordig heeft iedereen wel zo zijn eigen mening over OMT, en die mening bevat altijd wel een negatief kantje.

Edit: ik blijf me tevens verbazen over hoe onprofessioneel OMT blijft op het vlak van de website. Ze zijn nochtans bekwame mensen: ze sturen mensen erop uit om events bij te wonen (incl. buitenland!), ze maken rapportages, interviews, noem maar op… Maar op gebied van website lopen ze ver achter.
    Is het een probleem van financiën? Dat maak je me niet wijs.
    Ze hebben een grote community (hoe dat nog steeds is: een raadsel vind ik persoonlijk), en geld zou hierdoor niet meteen een probleem vormen. Ze kunnen een donatie-systeem implementeren, er zijn genoeg gebruikers die hun steentje gerust willen bijdragen voor een beter OMT. Al die hulp die hier wordt gegeven, daar betaal je vaak veel geld voor als je support moet opzoeken in bvb een winkel.
    Dat donatie-systeem lijken ze voorlopig nog tegen te zijn.. Al vraag ik me af waarom: het is toch de gebruiker zelf die bepaald of hij iets wilt doneren? Daarentegen, reclame implementeren, tot van die afschuwelijke grote banners toe – is geen probleem.

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik zal vanavond met een reactie komen in het oorspronkelijke topic en wil daarmee voorstellen om daar ook door te gaan.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.