8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kermit

Ventilator op volle toeren na vervangen van HD

na amper 1,5 jaar gebruik is de HD in mijn imac dood. Ik heb een andere geplaatst en kan gelukkig via Time Machine ongeveer alles terugplaatsen, oef.
    Doch, vanaf ik de imac terug heb opgestart van de OSX-DVD draait de ventilator op volle toeren. de Imac is nog steeds bezig om de back-up terug te plaatsen (ongeveer 3 uur voorspeld) maar de ventilator is nog hard aan het werken.

Ik heb nochtans het sensortje terug geplaatst op de HD. Kan ik dat verkeerd hebben gedaan?

Heeft iemand een idee wat er loos is?

Bijdrager
    nookie
    Bijdrager
    kermit

dit helpt niet…

Bijdrager
    Evertson

Ik heb hetzelfde probleem.

Iedere maand de iMac even openmaken en er met de stofzuiger doorheen deed wonderen. Let vooral op de ruimtes rond de ventilator.

Groet

Evert

Bijdrager
    Evertson

Correctie : ik had hetzelfde probleem.

Groet

Evert

Bijdrager
    PrOnTo

Hoe maak ik heb open zonder er handig in te zijn dan?:P

Lid
    Pepperonie
    ”Evertson”

Ik heb hetzelfde probleem.

Iedere maand de iMac even openmaken en er met de stofzuiger doorheen deed wonderen. Let vooral op de ruimtes rond de ventilator.

Groet

Evert

Let wel op als je de fans gaat uitzuigen dat je iets van een pennetje tussen de bladen steekt. Anders draait de fan dol en kan hij kapot gaan.

Bijdrager
    kermit

heb nogmaals de boel opengegooid en het temp. sensortje verplaatst; Het stond eerst op de verhoogde ronding van de hd. nu staat het lager naast de printplaat.

Ik hoor geen ventilator meer!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.