10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dirkmeister

Vensters tegen zijkant van scherm plakken

Ik weet eigenlijk niet of het bestaat, maar ik zoek een programma die er voor zorgt dat vensters een soort van tegen de zijkant van je beeldscherm plakken. Dus dat je venster en de zijkant van je scherm als een soort magneten van elkaar werken. Raar uitgelegd, maarja:p

Ik kan me iets herinneren dat ik dit vroeger op Windhoos had…

Weet iemand zoiets?

Bijdrager
    sedikit

Je bedoelt dat de vensters naar de zijkant verdwijnen, en je bureaublad helemaal zichtbaar wordt?(is geen software voor nodig)
    Doe dan dit:
    -Systeemvoorkeuren/Toetsenbord en muis/Muis/bovenste optiemogelijkheden(verwijzend naar het muisballetje/ zetten op “Exposé-bureaublad”
    -Of: tegelijkertijd op toetsenbord F11 en fn(rechter gedeelte toetsenbord, tweede rij van boven)

Bijdrager
    pascal75
    Bijdrager
    dirkmeister

helaas toch bedankt
    :? ik besef me dat ik het een beetje verrot heb uitgelegd, hier nog een poging: ik bedoel dat als je meerdere vensters op de voorgrond wil hebben (tijdens poker) probeer ik altijd zoveel mogelijk ruimte te maken door de vensters zo dicht mogelijk tegen de zijkant van mn scherm te doen zodat ik meer ruimte over hou.
    Maar ik kan me dus een programma herinneren die zodra je in de buurt van de zijkant van je scherm komt, het venster als het ware vast plakt.

:x :x het is bijna niet uit te leggen

Bijdrager
    Josh_b

Misschien kan je het even in een simpel tekeningetje weergeven :innocent:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Hij bedoeld dat je de openstaande vensters uitlijnt aan de rechter en linkerkant van je scherm. Soort van “snap align”

Ik zou niet weten welk programma :sealed:

Bijdrager
    dirkmeister

jup alleen dit was de snelle uitleg

Bijdrager
    Dr. Maddox

Door op “snap align windows mac” te googelen kwam ik deze al tegen:
    http://coderage-software.com/zooom/demos/demos.html

Dit moet het zijn! :lol:

Bijdrager
    Edwin

Die is het en dat is eigenlijk precies wat ik miste als switcher (van Linux)

Thanks !

Bijdrager
    dirkmeister

YES dat is hem, zag dat Pascal het ook al had gepost maar blijkbaar niet helemlaa goed gezien.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.