6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bostie

vensters switchen met Parallels

Hi

is het mogelijk om door een ingebakken functie in Parallels te switchen tussen fullscreen MacOSX en fullscreen Windows?
    Liefst zoals in onderstaand filmpje, met een kubuseffect dus (alsof je in MacOSX snel verwisseld van gebruiker).

De vraag gaat dus om een functie in Parallels, niet om eventuele extra programma’s (Virtue/Virtual Desktop).

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=gE1XQyT_IbA

Alvast bedankt.

Bijdrager
    MadSven

Ja, dat is mogelijk.
    Zo uit mijn hoofd switch je dat dmv ‘alt’ ‘cmd’ te drukken… maar die toets combinatie zal ook vast in de rolmenu’s van Parallels staan. (of begrijp ik de vraag verkeerd?)

Bijdrager
    Nietzman

Denk je ook niet dat je het binnen twee seconden in de prefs had kunnen vinden als het er standaard in zou zitten?

Bijdrager
    Bostie
    ”Nietzman”

Denk je ook niet dat je het binnen twee seconden in de prefs had kunnen vinden als het er standaard in zou zitten?

ja, maar ik hoopte een beetje dat ik er over keek, of het wat verstopt zat.

Moderator
    Night

Je kunt in Parallels wel aangeven hoe je de switch tussen WIN fullscreen en WIN tile laat verlopen. Zal thuis eens kijken of dit ook werkt tussen OSX en WIN.

Geblokkeerd
    Anoniem

Je kunt dit gemakkelijk instellen door gebruik te maken van “Spaces”…
    In de ene space heb je parallels full screen en de andere is standaard… voila

Een kind kan de was doen…. gewoon dus even in de preferences kijken.

ah ja je hebt wel geen cube effect… dat wordt in spaces (nog) niet ondersteund

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.