4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Elger

Vensters naar voren halen – Vensters komen niet bovenop…

Het valt me op dat als je probeert om in bijvoorbeeld Hotline op de "users" knop klikt, je het venster users niet bovenop [alle andere vensters] komt te staan. Dit is alleen wanneer het venster al ge-opend is. Hierdoor moet je eerst alle andere vensters die je open hebt aan de kant schuiven om naar het juiste venster te komen. Dit vind ik heel vervelend. Is er een oplossing voor dit probleem? [: dat het venster dus wel bovenop komt?]

Bijdrager
    Zout

met je linker muisknop (of conrol-click) op het finder icon kliken, dan heb je een lijst met vensters.

Bijdrager
    Elger

Nope, helpt niet… zie geen venster "users". Zal wel aan Hotline liggen dan :S… (gebruiken jullie ook vast wel vanwege de komende review (???) van Pshp7 :p. Maargoed… misschien nog niet tegen gekomen.

Ik zal er maar mee moeten leren leven?

Bijdrager
    Zout

probeer anders over te stappen naar carracho, dat is iets meer pro en werkt echt perfect onder OS X, is wel een ander netwerk protocol maar werkt echt goed! En heeft als heel groot voordeel dat het Mac only is!!!;)
    En ja wij maken er wel eens gebruik van, soms moet je he! als adobe europa weer eens later van software voorziet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.