8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    roelboekel.nl

Vensters buiten beeld

Dag Allen,

Ik heb een klein probleempje…. Ik heb een powerbookje, bij me ouders hang ik daar een 17 inch tft aan, bij mij thuis een 20 inch cinema display. Als ik nu thuis mijn vensters aan de zijkant van het scherm heb geplaatst, kan ik daar niet meer bij als ik op de 17 inch zit…

Als ik op expose druk komt hij wel te voor schijn, maar zodra ik het venster aanklik welke ik wil hebben schiet hij weer buiten beeld.

Is er een optie om dit gewoon normaal te laten werken? Zou wel relaxed zijn….

Roel

Bijdrager
    Jean-Jacques

systeemvoorkeuren-> beeldschermen-> orden vensters

Bijdrager
    was frans

even off topic, maar jouw avatar en desktop met die ‘beer’ heb je die zelf getekent? Gaaf ding iig.
    Als je hem niet zelf hebt getekent dan ben ik benieuwd van wie die is.

Bijdrager
    roelboekel.nl

Dat werkt helaas niet… Het gaat namelijk om een venster in Dreamweaver, niet specifiek een OS venster, maar ik dacht dat het programma overstijgend zou zijn.

F8 helpt ook niet. Iemand anders?

Edit:

Ik heb het al, orden vensters onder window….

Roel

Bijdrager
    iRik
    ”was

even off topic, maar jouw avatar en desktop met die ‘beer’ heb je die zelf getekent? Gaaf ding iig.

moet haast wel:P met zoveel programma’s

Bijdrager
    Matt-le-Boss

window–> vergroot/verklein misschien?

Inactief
    Anoniem
    ”was

Die is van Scott Jackson. Denk dat je ze bij http://www.pixelgirlpresents.com wel kunt vinden.

Edit: hier de directe link.

http://www.pixelgirlpresents.com/images/desktops/Scott_Jackson/big-bear1680x1050.jpg

Bijdrager
    was frans

thnx, ik had al gezocht op scott jackson, maar niks gevonden. Zag in die desktop wel linksonder de naam staan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.