4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Wondermac

Venster grootte aanpassen na gebruik MBP icm 24″ LED CD

Zit met het volgende. Heb mn MBP regelmatig aan mn 24″ LED Cinema display hangen. Als ik deze dan loskoppel of zelfs opnieuw opstart is bijvoorbeeld mn scherm van iTunes veel hoger dan mn MBP scherm. Hierdoor kan ik het venster niet meer aanpassen aangezien het driehoekje rechtsonder (met die drie streepjes) dan onder mn beeldscherm weg valt…

Hoe krijg ik de venster grootte zonder dat driehoekje (waar ik niet bij kan) weer op werkbare grootte ??
    Heb volgens mij wel eens iets onbewust ingedrukt waardoor dat lukte maar ik kom er niet achter wat het is / was. Zal wel iets vreselijks simpels zijn;-)

Iemand ?

Bijdrager
    Brainalyser

Als het goed is kun je je venster nog wel naar rechts slepen tot je in de linker bovenhoek het groene bolletje ziet met het plusje erin, als je daar op drukt word het formaat van het venster op schermgrootte gezet, of een klein venster, maar dan kun je in ieder geval bij het driehoekje…

Oops, ik merk zojuist dat iTunes veranderd in een heel klein blokje met enkel de controls dus dat zal wel niet werken…
    Sorry

Moderator
    unSOUND

Vaak zet hij zichzelf goed door nog een tweede maal op de groene knop te drukken.

Bijdrager
    Wondermac

2x groen is het helaas niet. Je krijgt de eerste keer dan inderdaad een heeeel klein blokje met enkel controls. Tweede keer groen wordt weer dezelfde (te) grootte.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.