5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    rrddbb

veel spam.

Ik heb een gmail account en daar is een upc account  op een of andere manier aan gekoppeld.

Hoe kan ik die upc account uit mijn gmail account verwijderen, al zoveel opgezocht maar kom er niet uit.

In die upc mail krijg ik zoveel spam. Upc account wel verwijderd, maar krijg ze binnen via mijn gmail .

Hopelijk weet iemand een oplossing.

Bijdrager
    RW076

Waarschijnlijk via het UPC account (forwarding), daar even inloggen (kan dat nog?) en de boel uitzetten.
    Er is recent ook weer een database met adressen gehackt, mijn mail stroomt ook weer heerlijk vol met kelder bitcoins, Medium Teresa en Coupons en Giftcards. Velen pakt de ongewenste reclame filter er uit, al is de kelder bitcoin een taaie die er keer op keer weer onderdoor duikt.

Succes en beter gaat het niet snel worden, aanpassen is de beste optie momenteel (die ik ken).

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door RW076.
    Sleutelbeheerder
    Night

Anders in Mail een regel toevoegen aan het Gmail account, dat alle mail, gericht aan het UPC account zowel gelezen is en dan verwijderd wordt.

Ook kun je in je UPC (Ziggo) account het spamfilter activeren. Dat moet je online doen, dus eerst inloggen in mijnziggo. (Dat is inmiddels trouwens ook alweer veranderd naar Vodafone 😛 )

Bijdrager
    rrddbb

hallo night,

ik snap niet helemaal wat je bedoelt, waar kan ik die een regel toevoegen? Heb geen zingt account meer.

Sleutelbeheerder
    Night

Mail → Voorkeuren → Regels

En dan zoiets ervan maken (wel het juiste UPC mailadres erin zetten natuurlijk):

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.