13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Xigh

Vector van een metro kaart

Hallo, naja de titel zegt het al. Is er iemand die dit heeft of moet ik hem overtrekken.
    Excuses als zo’n vraag als deze al eens is geweest, ik kon met de zoekfunctie niets vinden.

Bijdrager
    solutions

Metro kaart van Parijs, New York, Rotterdam, Tokyo of die van Benthuizen?

Bijdrager
    huinkroese

Ik zou zeggen; overtrekken. Ben bang dat je die niet rechtenvrij gaat vinden.
    Succes.

Bijdrager
    computer space

Waar is het voor? Ik heb er wel een paar met rechten. Kopenhagen en Rotterdam.
    Verder heb ik zo’n beetje alle belangrijke kaarten van de wereld in PDF (vector dus) maar daar moet je bij publicatie toestemming van de eigenaar voor vragen.
    En als je de klassieker aan de muur wilt:
    http://www.tfl.gov.uk/tfl/pdfdocs/colourmap.pdf
    Wel even in Illustrator de zonering en de meuk eromheen weggooien, die hoort er oorspronkelijk niet op.

Bijdrager
    Xigh

Sorry was wat onduidelijk. Ik heb eigenlijk puur de lijnen nodig. De tekst is opzich ook wel makkelijk aangezien ik die vervang door andere namen. Rechtenvrij is niet een groot probleem opzich want het is een opdracht voor school. De namen van de stations worden dan ook vervangen door artiesten.

De kaart van Martiniman is al super, maar als iemand een wat kleiner kaartje heeft.

Dat formaat ongeveer.

Maar alle reacties zijn al super tot nu toe. Ik heb een beetje het idee dat ik veel vraag voor iets wat ik opzich ook zelf wel zou moeten kunnen. Maar heel erg bedankt in ieder geval al.

Bijdrager
    computer space

Val je met die opdracht niet een beetje in herhaling:
    http://www.tate.org.uk/servlet/ViewWork?workid=21700

:? :oops:

Bijdrager
    Xigh

GRRR, ik vond het zelf wel een sterk idee. Niemand had er ook nog aan gedacht op school en vond het een mooie manier van vertellen wie waar optrad. Ik zet het idee wel door, maar ik vind het echt totaal verkloot dat ik weer achter de feiten aanloop.:( :?
    Ik ben vast te arrogant dat ik dacht dat ik origineel was.

Edit: Trouwens ik ehb die bekeken van hierboven. Die van mij word wel meer minimalisme. Ik houd alleen de lijnen van de kaart er in en de stijl van de namen plaatsen. Maar verder gaan alle logo’s en icoontjes er uit. En omdat er verschillende podia zijn gebruik ik per podium een andere lijn en bijpassende kleur. Dus je houd wel het systeem maar het geheel word rustiger en minimalistischer. In theorie blijft het hetzelfde en ik vind het nog steeds waardeloos dat ik er niet origineel mee ben, dus dan maar een hele sterke uitvoering om dat een beetje te compenseren.

Bijdrager
    computer space

Bijdrager
    Xigh

Bedankt ik zal even kijken:) Ik ga denk ik die je eerder gaf helemaal ombouwen tot hij bruikbaar is. Moet niet teveel werk zijn.
    Bedankt.

Bijdrager
    computer space

London?

Bijdrager
    Xigh

Ja. Ben al aardig op weg nu met het aanpassen.Tis wel iets meer werk dan ik had gehoopt maar ach beetje doorzetten dan maar:)

Bijdrager
    computer space

Veel gebruik maken met selecteer zelfde kleur etc….

Bijdrager
    Xigh

Jah heb hem al klaar maar bedankt voor de tip:) Post het resultaat binnenkort wel in het Showcase topic.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.