15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

Vector afbeelding maken

Even voordat er vergissing ontstaat: Een vectorafbeelding is toch een afbeelding, die als je hem vergroot, dezelfde scherpte houdt?

En nu mijn vraag. Ik heb een bedrijfslogo, maar deze moet wegens uitvergroting vector worden gemaakt. Nu heb ik zelf geen programma om dit uit te voeren (ik heb ook geeeen idee hoe het moet).
    Dus vandaar de vraag of iemand dat voor mij wilt doen :innocent:
    Als je even reageert, zal ik het logo mailen.

Bijdrager
    fozzy

Je zal het moeten ‘overtrekken’ natekenen, in illustrator of Corel Draw.

T is even werk natuurlijk, of het moet n heel simpel logo zijn.

Bijdrager
    Lexis

T Zijn in principe gewoon letters. Je kunt het logo op deze website bewonderen. (bovenin)

Bijdrager
    solutions

Illustrator CS2, trace. Dat werkt erg goed bij de meer simpele afbeeldingen. Laat ff een plaatje zien van je logo. Dat praat makkelijker…

EDIT: ok, CS2 en tracen maar of gewoon opnieuw ff intypen en lettercontouren maken. Kan ik maandag voor je doen…

Bijdrager
    fozzy

Lettertype is Handel Gothic

Bijdrager
    Lexis

Dat zou fijn zijn:) moet ik het logo nog mailen, of ga je het logo ”opnieuw maken”.?
    Alvast bedankt he:wink:

Bijdrager
    UserX01

Kan hem nu wel maken mocht je hem nog nodig hebben?

Bijdrager
    Turbanus

50 euro per uur?

Bijdrager
    dimelot

Als ik weleens een bedrijflogo nodig heb, zeg ik tegen de klant om hun drukker te bellen die ooit hun huisstijl heeft gedrukt. Ze hebben denk toch wel een factuurpapiertje o.i.d. Negen van de 10 keer hebben ze het gewoon in vector voor je.

Bijdrager
    MacBeer

Inkscape is een gratis vector tekenprogramma, pobeer dat eens. Woudjadraw kost je 30 dollar… is ook niet echt veel he?

Bijdrager
    Lexis

Oke ga ik proberen. Maar wat is die site ookalweer met al die gratis lettertypen?

Bijdrager
    UserX01

Heb het logo getekent staan dus mocht je hem alsnog willen hebben pm dan ff.

Bijdrager
    McJohn

Tekenen?,…gewoon die zin tikken in Handle Gothic en “omzetten naar lettercontouren”,…makkelijker dan deze kan haast niet,…

Bijdrager
    UserX01

Mja tekenen, laat ik het zo zeggen dat alles namaken wel als tekenen genoemd kan worden.

Maar dat is precies het geen wat ik heb gedaan.

Bijdrager
    McJohn

only kidding:wink:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.