6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Grave

Vastlopers

Misschien kan iemand me verder helpen. De laatste tijd loopt mn iphone vaak vast als ik aan het internetten ermee ben. Nu ook weer, heb al op aan en off een paar keer gedrukt, maar heb nu een geheel wit scherm en hij doet helemaal niks. Kan zo niet eens bellen of gebeld worden en dit is niet de eerste keer :?

Tis niet dat ik even de batterij er opnieuw in kan zetten en dat dan alles weer goed is zoals bij de meeste andere phones.. dus wat moet/kan ik nu doen? Wachten tot de batterij over 10 uur leeg is :?

En ben ik de enige die dit heeft? Vindt het echt niet normaal meer, dat ik zo niet eens bereikbaar ben in geval van nood of wat dan ook :roll:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Bovenste knop en home button al eens samen (lang genoeg) ingedrukt?

Bijdrager
    Grave
    ”MoNdO

Meerdere keren, scherm is nu al bijna een uur wit en wat ik ook probeer er gebeurd niks :roll:

Edit: Woei, na die 2 knoppen echt heel lang vast te houden start ie eindelijk opnieuw op!

Bedankt! Maar wil nog wel graag weten of ik de enige ben waarbij de iphone zo vaak vast loopt bij het internetten, en om de 4/5 sites gooid safari me er ook altijd weer uit, maar daar ben ik nu al aan gewend. Die freezes slaan nergens op :x

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb geen iPhone maar een iPod Touch. Die loopt zelden vast, enkel bij een zeldzaam buggy appje.

Misschien eens terug gaan naar de winkel?

Bijdrager
    Eelke
    ”Grave”
    ”MoNdO

Meerdere keren, scherm is nu al bijna een uur wit en wat ik ook probeer er gebeurd niks :roll:

Edit: Woei, na die 2 knoppen echt heel lang vast te houden start ie eindelijk opnieuw op!

Bedankt! Maar wil nog wel graag weten of ik de enige ben waarbij de iphone zo vaak vast loopt bij het internetten, en om de 4/5 sites gooid safari me er ook altijd weer uit, maar daar ben ik nu al aan gewend. Die freezes slaan nergens op :x

Geen wit scherm. Wel vastlopers waardoor ie na lang wachten naar het homescreen terugkeert.

(ja, ik heb alle updates, geen jailbrake)

Bijdrager
    voogje

Mijn telefoon deed de hele week al een beetje raar!af en toe paars beeld en toen even 30 seconden ingedrukt houden en hij deed het weer!nu werd ik gisterochtend wakker en deed hij het inens niet meer hij reageerd ook niet als ik hem in de oplader doe!wie kan me helpen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.