9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Theo

Vastloper in “Locatievoorzieningen” op iPhone XS

Als ik via Instellingen> Privacy>Locatievoorzieningen (staat aan)> Naar onderen scrol, om mijn eerder bezochte locaties te zien (normaal eerst openen via “gezichtsherkenning “), krijg ik prompt een vastloper, het scherm bevriest dan en ik moet de boel afsluiten. Het lukt mij dus niet meer om mijn recent bezochte locaties te zien.
    Heeft iemand enig idee, wat er fout gaat?

Ik heb een iPhone XS 256GB, met IOS13.5.1

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door Night. Reden: Duplicaat topics verwijderd. Eén keer op 'verzenden' klikken is echt voldoende
    Bijdrager
    KarelWillem

Dat is inderdaad een behoorlijke vastloper.

Bijdrager
    RW076

7 keer is scheepsrecht?

Bijdrager
    Theo

Ja, sorry hiervoor, maar als ik een nieuwe topic wil plaatsen en ik krijg fout- en timeout meldingen te zien en voor de rest geen bevestigingsreactie krijg, blijf ik het proberen…..🥴!

Bijdrager
    RW076

<p class=”cite”>Theo op 1 juli 2020 om 16:38</p>
    Ja, sorry hiervoor, maar als ik een nieuwe topic wil plaatsen en ik krijg fout- en timeout meldingen te zien en voor de rest geen bevestigingsreactie krijg, blijf ik het proberen…..🥴!

Hoi Theo, (ik moet erg uitkijken hoe ik dit formuleer, want we hebben sinds kort een formuleer politie op OMT)

Had jij idd ook niet kunnen weten. Maar dit gebeurt wel vaker op OMT en hoort er een klein beetje bij.
    Komt omdat dit forum gratis is ofzoiets.

Om antwoord te geven op je vraag, er gaan de laatste tijd meerdere berichten rond waarin mensen hun vraagtekens zetten bij de locatievoorziening van Apple. Het is niet eens enkel een Nederlands probleem, ook andere Europeanen hebben dit gemeld. Of jouw ervaring hier direct mee te maken heeft is een vraag, maar dat het tot de categorie behoort is mij duidelijk. Ik heb geen antwoord op je vraag.

Op een server met de hik na, en zo af en toe een woke persoon is het hier prima toeven. Ik sluit zelfs niet uit dat er nog iemand volgt die je een beter antwoord geeft dan ik. Maar snel zou ik hem niet verwachten. Het zou meer mazzel zijn dan.

Bijdrager
    sedikit

@Theo,

Ik kan je niet helpen. Anderen vast wel……(waar blijven die? 😈) . En Je hoeft je niet te verontschuldigen. Normaal zou zijn ( zoals het ooit was)…. dat je na het plaatsen van de topic deze, om wat voor reden dan ook, meteen kon verwijderen. Nu ben je afhankelijk van de moderator, en die is kennelijk in quarantaine.

Edit: RW076 was me net voor!

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door sedikit.
    Moderator
    Night

Quarantaine? Die hele Corona is aan mijn neus voorbij gegaan. 🙂

Ik moet dus gewoon de hele dag werken. Maar de overbodige topics zijn inmiddels wel gewist.

Bijdrager
    sedikit

Als je over de duivel praat, trap je hem op z’n staart 😊

Bijdrager
    Theo

Oké, bedankt voor de reacties, het ligt dus gelukkig niet (geheel🤔) aan mij!
    Verder wacht ik rustig op evt inhoudelijke reacties…..!
    👍🏼🤞🏼

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.