2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Deenite

Vastlopen Macbook Pro 13" retina

Beste

Mijn macbook pro (2.6GHz, i5, 8GB) doet de laatste tijd erg raar (blazen bij youtube filmpjes is intussen verholpen door flash te verwijderen).
    Nu krijg ik sinds 2 dagen het volgende probleem: ik gebruik vaak youtube en om de een of andere reden loopt hij plots vast (einde van dag) waardoor ik niets meer kan aanklikken met de muis. Bovendien zie je op de foto dat de balk bovenaan naar links verschoven is.
    Ik kan bijgevolg niets anders doen dan de power knop ingedrukt houden om de computer uit te schakelen wat niet gezond kan zijn…
    De macbook is 8 maanden oud en er is zeer duurzaam mee omgegaan.

Iemand enig idee?

Foto: [IMG]http://i62.tinypic.com/2le2a9u.jpg[/IMG]

Met vriendelijke groeten

Bijdrager
    SunKeeper

Gezien je geschiedenis met deze Mac, is het aan te bevelen om een afspraak te maken bij de Genius Bar van een Apple Store en alle problemen die je hebt gehad voor te leggen.

Naar mijn mening gaat er iets teveel mis, e.e.a. lijkt niet in orde. Zeker omdat alles video/koeling gerelateerd is.

Binnen het eerste jaar heb je volledige garantie. Twijfel niet en maak er nu gebruik van, na het eerste jaar gaat Apple moeilijker doen.
    Te veel mensen wachten vaak lang met het oplossen van problemen die onder garantie vallen. Daarmee wordt het onnodig lastig. zeker wanneer je garantieperiode afloopt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.