2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    machans

vastlopen / crash IDVD 3 en 4 met renderen en branden

IDVD problemen
    IDVD3 loopt vast met branden
    hierna IDVD4.01 loopt vast met renderen cube en Imac en branden op Imac

renderen op een 10.3.8 Cube 450 1G geheugen 120 Gb disk
    renderen en branden op een 10.3.8 Imac G5 700Mhz 752 Mb 160 Gb HD pioneer 108

De brander wordt door mac herkend en ik kan vanuit finder een dvd /cd schrijven / lezen
    Beide systemen hebben voldoende schijruimte >12 Mb

Ik heb EEn project met IDVD 3 gebrand op de Imac . Hierna zijn allerlie aanpassingen geweest aan het systeem
    moederbord / apple updates / software
    Hierna werkte IDVD3 branden niet meer het Idvd3 en hierna 4 stond zeeeeer lang de menu’s te coderen, hierna crashte het.
    IDVD 4 stond in een loop en kan gewoon gestopt worden.

IDVD
    heeft 5 processen open.
    2 x een MediaServer
    2 x een ThumbnailServer (zijn rood en dus
    1 x een SncodingSever (rood

foutmeldingen
    IDVD
    2005-04-17 13:30:28.430 sample[14590] Couldn’t start c++filt for C++ name demangling
    Analysis of sampling pid 454 every 10.000000 milliseconds

EncoderServer
    2005-04-17 11:23:13.740 sample[1069] Couldn’t start c++filt for C++ name demangling
    Analysis of sampling pid 455 every 10.000000 milliseconds

TumbnailServer
    2005-04-17 13:32:48.535 sample[14789] Couldn’t start c++filt for C++ name demangling
    Analysis of sampling pid 456 every 10.000000 milliseconds
    Call graph:

alle processen geven in de info paging fouten IDVD maar zo’n 2500 de andere >10000

De windows aandoende instal van IDVD4, waarin naar mijn menig een grote BUG zit om Itunes helper niet te stoppen geeft me een onzeker XP-gevoel. Ik moest een kill uitvoeren op het proces!!
    Ik werk al jaren met Mac’s en PC’s maar door de ongrijpbaarheid van het probleem en ook mijn twijfel van de kwaliteit van de software (zie de install, het lijkt wel wildows!!! ) Weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. en een komplete her-instal van mijn Mac vind ik zo windows ;-). Op Internet en op deze site kom ik deze problemen niet tegen dus wie heeft er en idee?

Bijdrager
    machans

Gisteren is er een DVD project gelukt.
    Op mijn 700Mhz Imac duurt het een uur of 4 voordat IDVD 4 Gig met menu’s gebrand heeft. Dan denk je vlug aan vastlopen. Zeker als actieviteitenweeergave het aangeeft.
    Dit geeft nog een probleem aan dat volgens unix bronnen niet echt een probleem is, bovendien wordt het proces rood. ac..weer.. geeft een vertaling van Fault in Fouten op zich een goede vertaling ware het niet dat paginafouten (paging faults) bij het unix proces horen je komt ze dan ook tegen bij elk proces. Hiervoor moet je doorklikken op het proces in de weergave. Hieronder een stukje over het principe fault en paging

Managing Memory
    corresponding physical pages. When the processor accesses a logical address, the
    MMU uses the page table to translate the access into a physical address, which is the
    address that’s actually passed to the computer’s memory subsystem.
    Virtual memory also utilizes the processor’s ability to invoke a handler when a page
    translation fails. When the processor accesses a logical address that is not in
    physical memory, the processor stops executing normal code and starts executing
    the special code to handle this page fault. The page fault handler is responsible for
    finding a free page of physical memory, reading the contents of the page from the
    backing store into the physical page, and then changing the page table so the page
    appears to be at the correct logical address. If no free page is available, a page
    currently in memory is released. If that page contains modified data, it is first
    written to the backing store. This process is known as paging.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.