7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Vastgepinde tab verdwenen na afsluiten chrome en herstart Mac

Ik heb iets vreemds, maar wie weet doe ik wel iets verkeerd of moet ik iets anders instellen. Ik heb een vastgepinde tab, maar deze sluit elke keer af als ik Chrome sluit en de Mac herstart. Ik laat Chrome wel met de Mac opstarten. Als ik dat niet doe blijft de tab gewoon na een herstart van chrome en de Mac. Hoe kan dit?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  erwin33.

Moderator
    Night

heb je dit al geprobeert:

Click on wrench and go to “Options”.

Under “On Startup”, change setting to “Reopen pages that were open last”.

This will force Chrome to remember and reopen the tabs as they were, including pinned tabs. While it would be nice for an option to only remember pinned tabs, this option works for me.

Bijdrager
    erwin33

Is dat de optie onder opstarten: doorgaan waar je gebleven was? Dan blijft mijn tab wel open, maar opent dan niet mijn startpage die ik heb ingesteld maar inderdaad de pagina die ik als laatste bezocht heb, en dat wil ik niet.

Moderator
    Night

Dit is een bekend en tot nu toe onopgelost probleem in de laatste versies van Chrome voor zowel Mac als Windows. Bovengenoemde “oplossing” is dan ook – helaas – de enige bruikbare.

Bijdrager
    erwin33

Dan laat ik hem maar even niet gelijk opstarten met Mac, dan gaat het namelijk wel goed.

Moderator
    Night

(y) Het opstarten van Chrome duurt ook niet echt lang, dus dat moet wel te overkomen zijn.

Bijdrager
    erwin33

Klopt, start sneller op dan FireFox en Safari helemaal.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.