15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    neilorac

Vastgelopen?

Ik was Sims 2 Nightlife aan het spelen, ging naar een familie toe en toen is ie vastgelopen.
    Tenminste, de muziek blijft gewoon doorgaan maar het beeld staat al een uur op hetzelfde plaatje (namelijk dta je naar een familie gaat). De muis heeft de vorm van een zandloper en i kan d muis wel bewegen maar het heeft geen effect ofzo op et spel.
    Ik heb geprobeerd de computer in sluimer stand te zetten (met de knop aan de achterkant), dat lukte, en toen deed ik hem weer aan, ging die weer naar sims.
    Ik heb ook al de cd er in en uit gedaan mr ook dat had geen effect.
    Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
    Want ik kan dus niks doen nu en ik kan hem ook niet uitzetten:(

Bijdrager
    PietjePuk

Blijven duwen op de aan/uit knop.

Bijdrager
    macmickey2

Stekker eruit, aanzetten met toetscombi cd uitwerpen…klaar…

Bijdrager
    PietjePuk
    ”macmickey2″

Stekker eruit

Mag pas de aller, allerlaatste oplossing zijn…

Bijdrager
    macmickey2

Tja maar dat is nu volgens mij ook maar de enige oplossing….TS schrijft zelf dat hij de Mac niet meer kan uitzetten…en zo erg is het nou ook weer niet hoor…niet te vaak doen…

Bijdrager
    www.project-euh.com
    ”macmickey2″

Tja maar dat is nu volgens mij ook maar de enige oplossing….TS schrijft zelf dat hij de Mac niet meer kan uitzetten…en zo erg is het nou ook weer niet hoor…niet te vaak doen…

Volgens mij bedoelt hij dat hij niet meer via de finder kan uitzetten, daar komt hij immers niet meer. Ik zeg ook de aan/uit knop heel lang ingedrukt houden, dan gaat ie niet naar sluimer maar in 1 keer uit. Dan weer opstarten met de ejectknop ingedrukt.

Bijdrager
    Bor

Aan / uit knop ingedrukt houden = uit. Dan 10 of 20 seconden wachten en met de muisknop ingedrukt opstarten (voor verwijderen CD). Jammer van je save.

Bijdrager
    Turbanus

Hij schrijft nergens dat het een Mac is en heeft het over een zandloper…….:?

Bijdrager
    Bor

In de Sims 2 heb je een zandloper die zich omdraait en dan een muiswordt en dan weer een zand loper etc.

Bijdrager
    Turbanus

En waar staat dan op welk systeem hij speelt?

Bijdrager
    Bor
    ”neilorac”

…met de knop aan de achterkant…

Lijkt mij een iMac…

Bijdrager
    Turbanus
    ”Bor”
    ”neilorac”

…met de knop aan de achterkant…

Lijkt mij een iMac…

Zou best kunnen, maar durf je er op voorhand je hand voor in het vuur te steken?

Bijdrager
    Bor

Nee, da’s zonde van m’n horloge

Bijdrager
    neilorac

Nou het is gelukt hoor, bedankt;) door de knop inderdaad lang ingedrukt te houden…en het is een zij niet een hij:p

Bijdrager
    Bor

OK fijn, en sorry!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.