9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Drahthaar

Vaste playlist voor ipod shuffle

Hallo,
    Heb sinds een tijdje een ipod shuffle, maar vind het eigenlijk prettiger als de songs gewoon in een vaste volgorde worden afgespeeld ipv random. Weet iemand of die optie bij n “shuffle” bestaat, en zo ja hoe zet ik deze optie aan….?
    Groetjes,
    Drahthaar

Moderator
    unSOUND

Gewoon het schuifje omzetten van shuffle naar continu.

Bijdrager
    Drahthaar

Hoi Unsound….
    Tja, nu begrijp ik hoe t is om je dom te voelen….
    Helemaal overheen gelezen en gekeken…
    Bedankt.
    D

Bijdrager
    Drahthaar

heb jij misschien enig iedee hoe je flac files op n macbook (itunes) kunt afspelen, of in een ander formaat kunt omzetten? Ik heb een paar berichtjes in t forum gevonden waarin macflac wordt aangeraden, en wellicht doe ik iets verkeerd, maar krijg dat progamma onmogelijk aan de praat met de flac files die ik heb…
    D.

Moderator
    unSOUND

MacFlac… http://www.copei.de/audio/software/flac/mac/MacFLAC-2.1.2.dmg.gz

( gevonden door gewoon even flac in te vullen in het zoekvenster van dit forum ) :wink:

Bijdrager
    error

Toast kan ook goed FLAC encoderen en decoderen.

Bijdrager
    Drahthaar

ok, ga direct ns kijken. t ptobleem wat ik heb met macflac, is dat wanneer ik files naar decode sleep, het hele progje vastloop….
    hoop dat het me toast wel gaat lukken.
    D

Bijdrager
    Drahthaar

ok, ga direct ns kijken. t ptobleem wat ik heb met macflac, is dat wanneer ik files naar decode sleep, het hele progje vastloop….
    Ps, krijg nu opeens een berchtje in mn scherm: macflac needs to install the flac binaries….
    Enig idee?
    D

Bijdrager
    Drahthaar

Ps, krijg nu opeens een berchtje in mn scherm: macflac needs to install the flac binaries….
    Enig idee?
    D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.