7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    J.Baauw

Vast na Security update 2008-006

Goede morgen,
    Sept is niet mijn apple maand zeg maar.
    Ik heb een uur zitten zoeken op forum en internet maar kan niks echt vinden.

Nadat ik op mijn Imac de software update heb gedownload start hij niet meer op.
    Ik krijg een blauw scherm na opstarten en dat blijft met de curser boven in beeld.
    Denk dat het door de Security update 2008-006 komt.

Wat kan ik doen iemand een idee.
    Als ik in veilige modus opstart krijg ik een zwart scherm met wat tekst links boven in.

Wat nu?
    bedankt,
    JNN

Moderator
    Pete.Z

Altijd eerst opstarten van dvd/cd,en dan schijfhulp even los laten op het systeem.
    Pas daarna,als dat niet werkt verder gaan zoeken.

Bijdrager
    Hansi2124

September is bijna voorbij..;-)
    Heb je dit artikel al gelezen? Misschien heb je hier wat aan.

Bijdrager
    Yaris

Ik heb een Mac mini met OS 10.4.11. Na het installeren van de Security Update 2008-006 raakte hij niet meer voorbij het grijs opstartscherm met het Apple logo en het draaiend klokje. Ik heb alle tips geprobeerd: PRAM resetten, opstarten in veilige modus, opstarten vanaf de OS X installatiedisk. Niets hielp. Uiteindelijk heb ik 10.4 opnieuw moeten installeren en nu werkt het weer zoals voorheen.

Oh ja, Security Update 2008-006 helpt ook je netwerkinstellingen om zeep. Als je die wil aanpassen krijg je een drop-down scherm te zien dat je niet meer wegkrijgt. Zie daarvoor http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=134099

Goed werk van Apple.

Bijdrager
    J.Baauw

Nou lekker is dat dan.

bedankt voor de tips.

Bijdrager
    geluk

Hier geen centje pijn. Op de nieuwe iTunes na ben ik wat Tiger betreft helemaal up-to-date met m’n G3 B&W.

Bijdrager
    Yaris

Nou Geluk, dan heb jij geluk gehad. :lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.