22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    iJos

Varliksaccessoires betrouwbaar?

Hi,
    Ik moet aan een nieuwe accu voor mijn MBP 17″. Capaciteit nog maar 30%, gaat nog een half uur mee, waarna: poef, uit, zonder waarschuwing. Vervelend maar waar.
    Ik vond dit: Varliksaccessoires A1189 MBP 17″ accu
    Voor een heel lage prijs: € 57,-! De meeste aanbieders vragen van € 99 tot € 160.
    Is iemand bekend met Varliksaccessoires? (geen “waarborg Webwinkels” o.i.d.) Ik koop nl. liever geen kat in een zak, maar ben wel graag goedkoop uit!:wink:
    gr, Jos

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    iJos

Hé bedankt Yaris!
    Hè natuurlijk, goegel is ook mijn vriend:o
    Liever niet dus, volop risico’s ..
    Ennuu, is die laatste post (1 juni) van henzelf, een omhoogschopper?:grin:
    Verder zoeken dus.
    gr, Jos

PS: de oops-smiley werkt niet goed.

Bijdrager
    Yaris

Ik denk ook dat die laatste post van henzelf is. Zo uitermate positief in tegenstelling tot de andere berichten, dat is verdacht.

Bijdrager
    KingAchille
    Geblokkeerd
    Anoniem
    KingAchille op 22 september 2010

http://macbookfreak.com/macbook-batteries/

Ziet er betrouwbaar uit! Een WordPress site die ook nog eens Google Ads heeft lopen in z’n eigen shop! Ik zeg doen! :thumbsup:

EDIT:
    Iets verder kijken dan m’n neus lang is, sorry:) Het is gewoon een eBay scraper, waarom dan niet meteen op eBay zelf kijken?

Bijdrager
    iJos

Zojuist gekocht bij BatteryKing.nl € 109,95 incl. btw en verzenden.
    Geen zin in ellende van terugsturen, geld terug krijgen, enz. als de accu niet goed is o.i.d.
    Ook op ebay ook veel aanbod van erg goedkope accu’s.
    Lekker goedkoop is wel verleidelijk, maar mij téveel kans op duurkoop.
    bedankt voor jullie reacties
    gr, Jos

Bijdrager
    Yaris

BatteryKing.nl is goed. Pas nog batterijen bij gekocht voor GSM. Hier in België geleverd 4 dagen na bestelling.

Bijdrager
    Thoomas
    iJos op 22 september 2010

Voor een heel lage prijs: € 57,-! De meeste aanbieders vragen van € 99 tot € 160.
    Is iemand bekend met Varliksaccessoires? (geen “waarborg Webwinkels” o.i.d.) Ik koop nl. liever geen kat in een zak, maar ben wel graag goedkoop uit!:wink:

Ik heb toch zo’n idee dat dit wél betrouwbaar is. Het is namelijk een Apple A1189 Compatible, dus het is geen originele batterij van Apple. Na even verder zoeken zie ik dat de website precies dezelfde productafbeeldingen gebruikt als op: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35004
    En DealExtreme is een betrouwbare website. Die webshop heeft hem dus gewoon rechtstreeks via DealExtreme gekocht, jij kan dat dus ook doen, en dan ben je zelfs maar 42 euro kwijt.

Over de kwaliteit van de accu kan ik je echter niks vertellen, ik verwacht dat hij waarschijnlijk iets korter meegaat dan een originele Apple accu.

EDIT: Ik zag dat je al een andere had gekocht.

Bijdrager
    AppelNL

Varliksaccesoires.nl verkoopt spullen van dealextreme.com Ze hebben hun eigen webwinkel, maar alles komt van deze site. Ik kwam erachter toen mijn pakketje bezorgd werd, daarop stond: dealextreme.com, een winkel uit CHINA!! Alle spullen zijn merkloos en gevaarlijk als je ze in je macbook e.d. doet…

Liever wat meer geld uitgeven, voor een originele accu!

;-)

Bijdrager
    KarelWillem
    dvbeeten op 03 februari 2011

…Alle spullen zijn merkloos en gevaarlijk als je ze in je macbook e.d. doet…

Merkloos is inderdaad altijd heel gevaarlijk.

Als er zo’n logootje van een bedrijf op wordt gedrukt, doen die dingen het opeens een stuk beter.:lol:

Mijn ex heeft al twee jaar een DealExtreme batterij in haar MacBook, en die is er maar wat blij mee.

Bijdrager
    James T. Kirk

Ik zou voor mijn zoon een petje bij Varliks bestellen, had hij al eerder gedaan en duurde toen heel lang, weet ik nog wel. Echter liep dit keer e.e.a. niet lekker met Paypal (bleef maar draaien) en kreeg toen dat betaling mislukt is. 2e Keer geprobeerd en toen kreeg ik als melding dat de betaling al gedaan was, maar nog steeds bestelling mislukt. Gisteren gemaild via de contactsite, geen reactie, vandaag weer gemaild, dat ik vandaag graag antwoord kreeg, weer geen reactie, t.n.t. Heel irritant allemaal… Moet ik straks weer een Paypal vordering doen, dat er niet betaald is :slant:

Bijdrager
    karin0107

Varliks, heeft op de juiste correcte wijze alles naar tevredenheid afgerond! Ook via de mail een goed contact gehad, en de spullen op tijd afgeleverd.

Bijdrager
    KarelWillem

En Karin is maar liefst twee uur lid van dit forum en heeft zeker al ongeveer 1 post op haar naam staan.

Dat geeft wel een betrouwbaar gevoel ja.:wink:

Bijdrager
    James T. Kirk

Nou, ik kreeg zèlf geen reactie :sealed: maar mijn zoon! In zijn Gmail, was er een zwart vlak, wat niet te lezen was, pas nadat je het zwarte vlak selecteerde, stond er dat er een bestelling was gedaan met dit en dat nummer en dat het in behandeling was. Niet wát voor een bestelling en niks-nada aan bijzonderheden. Nou ja, we wachten het maar af. De vorige keer duurde het ook ‘slechts’ een week of 5, 6…. Overigens, bij een shop als Deal Extreme en Focal Price bestellen is ook geen onverdeeld genoegen. Ik wacht al 6 weken (of is het nu zeven?) op een horloge tooltje. Vriend van mij bestelde een skin voor een MBP bij Everbuying.com en kreeg na heel lang wachten een Vaio skin de ander was niet op voorraad. Ach, of het nou een Apple of een Sony skin is, nietwaar? Weten die Europeanen veel wát ze kopen?:lol:

Bijdrager
    brian1995

dus alles kom van dealextreme? van varlik zijn site ik heb de 26-07-2011 besteld en ik kreeg een mail da het 2 werkdagen zou duren en het is er nu nog niet:(

weet iemand meer hierover?

Bijdrager
    Thoomas

Ik weet niet of Varliks een eigen voorraad heeft, maar als ze rechtstreeks via Dealextreme leveren (en het product dus uit China moet komen) kan het nog wel even duren.

Bij Dealextreme duurt het doorgaans tussen de 2 tot 4 weken voordat je het product binnenhebt. Alleen dan zou het weer raar zijn dat Varliks aangeeft binnen 2 werkdagen te leveren.

Heb je al contact met Varliks opgenomen? Of reageren ze niet?

EDIT: Via Sidn.nl zie ik dat varliksaccessoires.nl op naam staat van Sandtronic IT. Via Google kom ik bij die naam uit op een topic op trosradar.nl over de website juulenjonah.nl die ook op naam van Sandtronic IT staat. Op die website juulenjonah.nl staat dat ze tot eind augustus op vakantie zijn. Ik ben bang dat je dus nog een tijd zal moeten wachten. Slordig echter dat ze die vakantiemelding ook niet op varliksaccessoires.nl zetten.

Bijdrager
    brian1995

ja het was een verjaardags cadeau voor me zoontje:(
    die is de 16e jarig:(
    en als ik hun mail dan krijg ik geen antwoord:S

Bijdrager
    michaeldeman

Nooit iets daar kopen! Ze verkopen maar enkele dingen uit voorraad, en ze vragen er veel meer voor! Koop AUB bij dealextreme, ik wacht nu al 5 weken op een pakketje! Slechte service! vragen verzendkosten terwijl ze dat niet betalen, niet doen dus!

Groeten een zeer ontevrede klant!

Bijdrager
    James T. Kirk

Och, je hebt DealExtreme, Everbuying, Focalprice, Budgetgadgets, ChinaBuye, BuyInCoins, Tmart, aHappyDeal (volgens mij een 2e winkel van dezelfde leverancier als Everbuying), Pandawill en nog vele anderen. Sommige spullen komen volgens mij van dezelfde fabrikant als het origineel en bij de ander heb je een (al dan niet goede) kopie in handen. Mijn zoon had eens een oplader voor z’n PSP nodig, € 15,00 standaard, € 1,95 met een verwisselbare netkabel, waar voor €1,00 nog even een Eurokabeltje bij moest…

Bijdrager
    himacc

Varliksaccessoires.nl en mijn-gadgets.nl zijn dezelfde persoon

nml . Meneer Hakan Varlik wonende in Lelystad.
    deze meneer levert niets, lucht en nog eens lucht.

iedereen opgepast

Bijdrager
    Joris22

Hakan Varlik is bezig met oplichterij.

Ik bestelde wat en ineens werd het duidelijk dat iets niet klopt, ik ging kijken of er slecht recensies waren en ja hoor, honderden.

Hoe kan het gestopt worden?

Door het aan te geven aan de KvK in Lelystad.
    Door de Belastingdienst te informeren, door een Twitter pagina op te zetten met zijn namen daarin en mensen vragen om hun klacht over hem te plaatsen.
    Alsgenoeg mensen de KvK informeren en zij niets doen, dan zijn zij medeplichtig aan diefstal en oplichterij, want alleen doordat hij een wettelijk inschrijving heeft, kan hij zich profileren als bonafide aanbieder/zaak, als de KvK weet dat hij oneerlijk is, en dat niet 1 maar heel veel mensen bedrogen zijn, kunnen zij het niet maken om hen een inschrijving te verlenen, want door dat te doen, verlenen zij hem een platform waarop hij kan opereren. Als zij geen actie ondernemen, kan een Twitter account aangemaakt worden om mensen te laten zien dat de KvK weet wat gebeurt maar laten het toe.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.