9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

vandaag mijn iPhone binnen :)

yay, ik heb mijn iPhone vandaag binnengekregen. ik heb geen 3Gs, maar een ‘gewone’ 3G – geld he;) Deze was redelijk te doen met mijn abonnementsverlenging.

Ik ben flink aan de gang geweest met het overzetten (of eigenlijk opnieuw ingeven) van mijn contacten. Mijn harddisk was een tijdje terug gecrashed en mijn adresboek dus helemaal weg. De contacten van mijn oude gsm stonden op de gsm en het is een oudje: dus geen computer sync ofzo. Anyway.. lang bezig geweest met al die contacten en tussentijds al flink wezen neuzen in de app store en wat zaken gedownload. Wat zijn het er veel!

Wellicht kunnen jullie me nog wat leuks laten zien! Welke gratis en niet gratis apps kunnen jullie me aanraden?! Ik heb voorlopig voornamelijk de voorkeur voor gratis apps (twee iphones (ook voor mijn vriendin) en een vaatwasser hakken er wel even in), maar de absolute toppers die geld kosten mag ik natuurlijk niet missen.

Anyway, jullie tips zijn welkom! Thanks!

edit: typootje.

Bijdrager
    Renzsz

na zolang op dit forum te hebben gehangen, heb je natuurlijk niet de kennis om de zoekfunctie van dit forum te gebruiken…

Bijdrager
    nubbbbbb

Ik vind de volgende wel handig en leuk:

Nu.nl (gratis)
    Hyves (gratis)
    Trein (betaald)
    Bus (betaald)
    Topple (gratis en betaald)
    Star Defense (betaald)
    Remote (gratis)

Bijdrager
    pinkie

Wik Wak Wok, ga terug in je hok.

@Strifer
    , misschien kun je eens hier http://www.iphoneclub.nl/forum/ kijken, daar hebben ze echt heel veel idee├źn. Veel plezier met je nieuwe speeltje.

Bijdrager
    iJust
    ”Renzsz”

na zolang op dit forum te hebben gehangen, heb je natuurlijk niet de kennis om de zoekfunctie van dit forum te gebruiken…

Geef er dan een linkje bij…

@Strifer
    :
    Dit topic staat vol aanraders:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=129088&start=465

(en veelplezier met je iPhone uiteraard…)

Bijdrager
    Ashenvale

Ik vind HeyWAY erg leuk. Maar nadeel daarvan is dat je vrienden ook een iPhone 3G(S) in bezit moeten hebben

Moderator
    Strifer

thanks,

@wessol
    : remote is handig en topple is wel vermakelijk! de anderen had ik al gevonden:) bedankt voor je suggesties!

@pinkie
    : bedankt voor je link. macosx.nl/omt.nl is natuurlijk mijn eerste start, dus vandaar. thanks voor de link. dar ga ik straks even goed rondneuzen.

@ijust
    : thanks:) die gaan we even nalopen. nog dingen waarvan jij zegt dat ze niet te missen zijn?!

@ashenvale
    (wow ftw): thanks. leuk voor mij en mijn vriendin. gaan we ff proberen.

keep ‘m coming:)

@renzsz
    : zoals je wellicht gelezen hebt ben ik al flink aan de gang geweest met de app store. maar omdat er zoveel is verlies je een beetje het overzicht. en dus is de hulp van anderen handig. die snauw die ik van je krijg, weet ik niet te waarderen… het gaat dus om de tips die anderen me kunnen geven naast de dingen die ik zelf al heb gevonden in de app store, dit forum en google. er gelijk zomaar vanuit gaan dat er weer ’s niet is gezocht vind ik heel erg flauw. verder maak ik er geen woorden aan vuil.

@ alle anderen: bedankt voor de suggesties en hulp. much appreciated!

Bijdrager
    iJust
    ”Strifer”

nog dingen waarvan jij zegt dat ze niet te missen zijn?!

De meeste apps die ik op dit moment op m’n iPhone heb zijn erg London/Engeland-gericht (Tube Deluxe, London Bus, National Rail, Allowance (Belstatus), en de iTunes Festival app)

De enige spelletjes die me kunnen blijven boeien zijn Flight Control, Shift en Toki Tori. Shift en Toki Tori zijn er ook in Lite-versies, zodat je ze voor een paar levels kan uitproberen.

verder volg ik http://www.iphoneclub.nl (zie de tip van pinkie), alleen volg ik enkel de blog, aangezien ik de layout van het forum daar een beetje onaangenaam/moelijk lezen vind.

Moderator
    Rivanov

Graag verder in dit topic: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=129088&start=465

Deze gaat dicht.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.