8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Vandaag in de aanbieding iPhone 3Gs – maar wil iemand nog?

Vandaag is bij GroupDeal – een soort afgekeken broertje van Groupon – de iPhone 3Gs in de aanbieding. Ja…je leest het goed, de 3Gs.
    En dan nog wel refurbished, “van €299,95 met korting van 48% nu voor €154,95”. Met alle respect voor de 3Gs, jarenlang een ijzersterke iPhone geweest, maar zou er nog iemand zitten te wachten op deze “aanbieding” nu eventueel nog aanwezige iPhone’s 4 straks voor heel weinig te koop komen en de 4S het instapmodel wordt, dat je heel voordelig bij een abonnement krijgt?

Bijdrager
    Maverick9898

Tsja, ik denk het niet. Ik vind 155 euro nog best geld voor een apparaat dat zo oud is, voor smartphone begrippen (want de facto is het niet eens zo heel oud).

Bijdrager
    computer space
    Bijdrager
    Shmoo

Dat zijn vaak sites die inspelen op onwetendheid van de gebruikers.

Mensen zien iPhone staan en denken dan zal wel een goeie deal zijn anders bieden ze het toch niet aan.

Bijdrager
    Trat

Prima telefoontje voor zakelijk gebruik en als toestel voor je personeel dat op een exchange netwerk moet zitten. Ik zou eigenlijk geen betere telefoon weten voor deze doeleinden voor dit geld.

Bijdrager
    Maverick9898

Wat dacht je van de telefoon die ook op de link van computer space staat? Die is nieuw en werkt net zo goed.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, alleen niet te koop. Dus dat wordt wat lastig.;)

Bijdrager
    Maverick9898

Daar niet, misschien maar een goedkope WP Nokia is prima ergens anders te verkrijgen;)!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.