6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    kdmrl

Vandaag gekochte MacBook valt telkens uit

Hi medeleden,

Ik heb vanmiddag een MacBook Pro 13-inch uit 2019 gekocht bij de mediamarkt. Alles ingesteld en het ging allemaal goed. Tot ik er net achterkom dat als ik niet aangesloten ben aan de lader, mijn laptop telkens na 15 minuten zwart beeld geeft en uitvalt. Ik krijg hem dan ook alleen maar aan door ‘m weer aan de lader te doen.

Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik dit oplossen?

Bijdrager
    sedikit

Lijkt me nogal voor de hand liggend: als je de accu laadt, dan duurt het wel even. Een beetje meer geduldig misschien? 😊

Bijdrager
    kdmrl

<p class=”cite”>sedikit op 20 oktober 2019 om 17:43</p>
    Lijkt me nogal voor de hand liggend: als je de accu laadt, dan duurt het wel even. Een beetje meer geduldig misschien? 😊

Dit gebeurd ook als mijn accu vol zit.

Bijdrager
    sedikit

Misschien hier de oplossing?:

Macbook valt regelmatig onverwacht uit

Bijdrager
    Shmoo

Leg ‘m eens de hele avond en nacht aan de oplader. Kan zijn dat het ding al wat langer in het magazijn heeft gelegen bij de MediaMarkt. Dat de batterij daardoor spanning heeft verloren > jij ‘m kreeg en meteen bent gaan upgraden naar het nieuwste OS. Nu is het batterijtellertje daardoor misschien iets van slag geraakt.

Dit soort dingen gebeuren ook wel eens met iOS devices. Dan gillen mensen dat hun iPhone eens minder lang meegaat op een oplading maar dat komt vooral omdat hun device niet 100% opgeladen was toen ze upgraden. Meestal lost zoiets zich vanzelf op na een aantal keer opladen.

Als je morgen nog steeds hetzelfde probleem hebt nadat hij lang aan de lader heeft gelegen dan kun je ‘m natuurlijk gewoon terugbrengen.

Bijdrager
    kdmrl

<p class=”cite”>Shmoo op 20 oktober 2019 om 17:59</p>
    Leg ‘m eens de hele avond en nacht aan de oplader. Kan zijn dat het ding al wat langer in het magazijn heeft gelegen bij de MediaMarkt. Dat de batterij daardoor spanning heeft verloren > jij ‘m kreeg en meteen bent gaan upgraden naar het nieuwste OS. Nu is het batterijtellertje daardoor misschien iets van slag geraakt.

Dit soort dingen gebeuren ook wel eens met iOS devices. Dan gillen mensen dat hun iPhone eens minder lang meegaat op een oplading maar dat komt vooral omdat hun device niet 100% opgeladen was toen ze upgraden. Meestal lost zoiets zich vanzelf op na een aantal keer opladen.

Als je morgen nog steeds hetzelfde probleem hebt nadat hij lang aan de lader heeft gelegen dan kun je ‘m natuurlijk gewoon terugbrengen.

Dit klinkt erg logisch, ik ga het proberen! Bedankt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.