7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    yoann

van pc naar mac en omgekeerd

zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik bestanden van de pc naar mijn mac kan halen en omgekeerd? want het enige wat mij lukt is het internet samen te delen de rest lukt me aan geen kanten (de fout van die domme pc met zijn moeilijke ermen en veelvuldige stappen) ik gebruik windows xp en op de mac heb ik 10.2.4

dank u :)

Bijdrager
    Igor

zoek eens op het forum er zijn al veel threads hierover geweest. Als je een erg makkelijke uitleg wilt ga dan even naar de boekenwinkel en koop de nieuwe macfan daar staat alles goed in!

Anoniem

schakel; (mac) systeemvoorkeuren -> samengebruik -> voorzieningen . windowsbestandserver aanvinken.
    dan zie je onderaan staan de gegevens die je in moet geven in je browser. dan als alles goed is kun je op je mac kijken.
    suc7.
    paul

Bijdrager
    Kris

ik heb al redelijk wat uitleg gegeven in andere topics… daarmee moet je er zeker raken, heb je nog vragen… aarzel niet

:innocent: :mrgreen:

Bijdrager
    yoann

ok merci:-) tis me ondertussen al gelukt:-)

Bijdrager
    MacAttack

en nu maar virussen binnenhalen langs de mac en die zo op de pc zetten :D En dan zo van “ces’t pas moi” :P

Bijdrager
    yoann

das ni nodig mijn ma doet da al, trouwens die bak hoeft geen virussen om te flippen :-p dan kan ik gewoon zeggen van ” haha ton bac de merde ne marche pas papa!!”

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.