6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iJasper

Van Paralles naar VmWare > overzetten

Hoi, ik gebruikte Parallels voor mijn Virtual Machine Windows 7, maar die is verlopen en ben overgestapt op VMWare Fusion 4. Alleen hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn Parallels VM kan hergebruiken op mijn VMWare? Het was mogelijk zei de verkoper, maar kan niet vinden hoe..

Bijdrager
    csteelooper

Klik. Deze info komt van de website van VMWare zelf. Goed lezen, want het is belangrijk dat je álle stappen doorloopt. Ik zie wel in het document dat de hoogst ondersteunde versie Windows XP is voor dit proces, maar wellicht kun je zelf een procedure vinden die wel met Windows 7 werkt. In ieder geval heb je een tooltje nodig dat VMWare Converter heet en wordt gemaakt door de leveranciers van VMWare zelf.

Google zoekopdracht: parallels to vmware. Kijk zelf eventueel even in de lijst die deze zoekopdracht genereert om te kijken of er nog iets anders tussen staat van je gading.

Bijdrager
    iep

Fusion openen en dan File > Import. Wil je er een mooi filmpje van, zie dan de volgende link (staat in Help > Video Tutorials): http://www.vmwarefusionlearningcenter.com/ Daar staat een sessie tussen getiteld “Upgrading From Parallels”.

Bijdrager
    csteelooper

Ah… ze hebben ’t nu dus geïntegreerd. Ook mooi om te weten.

Bijdrager
    iep

Dat is al heel lang zo. Ik geloof dat ze het in Fusion 2 of zo hebben gestopt. In Fusion 3, 3.1, 4.0 en 4.1 zat het al en is het wat uitgebreid. Je document gaat over de eerste Fusion versie uit 2006, ontzettend gedateerd dus:razz:

Bijdrager
    csteelooper
    iep op 08 februari 2012

Dat is al heel lang zo. Ik geloof dat ze het in Fusion 2 of zo hebben gestopt. In Fusion 3, 3.1, 4.0 en 4.1 zat het al en is het wat uitgebreid. Je document gaat over de eerste Fusion versie uit 2006, ontzettend gedateerd dus:razz:

Hah. Vond het al vreemd dat er niks boven WinXP ondersteund werd. Maar ja, nu zie ik dus waarom. Dank je @iep

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.