12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    TomBos

Van OS X Lion terug naar Slow Leopard?

Ik neem aan dat dit mogelijk is?

Reden is dat ik de nieuwe Mail waardeloos vind. En heel veel features van Lion ook waar ik gewoon niet aan kunnen wennen.

Ik heb beide installie dvd’s dus dat is geen probleem.

Bijdrager
    TheBigZ

Wat houd je tegen?

Bijdrager
    Maced.2

nou schone lei beginnen…. ik zeg DOEN :thumbsup:
    backuppe, HDD wissen,en SL installeren :yum:

Bijdrager
    1984

Als je naar mijn idee bijvoorbeeld de laatste Macbook Air hebt gekocht met Lion dan is het niet mogelijk om er 10.6 op te zetten ? (maar hopelijk vergis ik me, al betwijfel ik dat)

Bijdrager
    TomBos

Ja ik heb de nieuwe Macbook Air waar Lion al op geinstalleerd was. Het totale systeem bevalt mij niet.

Snow Leopard op mijn oude MacBook was vele malen fijner.

Ik weet het ook niet vandaar dat ik het even vraag voordat ik de partitie leegmaak:)

Bijdrager
    1984

@TomBos,[s]indien je de The “Late 2010” MacBook Air bezit met MacOS X 10.6.4 “Snow Leopard”.hebt wil het wel lukken[/s] , anders helaas

MacBook Air models ship with a version of Mac OS X 10.7 “Lion.” Although it is known widely that you cannot install an earlier version of the operating system than the one that shipped with a particular Mac, many users have tried and failed to run Mac OS X 10.6 “Snow Leopard” on the “Mid-2011” MacBook Air line. Snow Leopard is not compatble with the current MacBook Air model

Bijdrager
    recoiller

Na ruim een week met Lion ben ik ook terug gegaan naar Snow Leopard. Nog steeds zie ik vrijwel alleen maar nadelen ten opzichte van vrij weinig voordelen.

Bijdrager
    Hansi2124

Mail kan je ook terugzetten naar de vorige klassieke versie.

Bijdrager
    KR1275

Ik ben ook terug naar SL: een ware verademing.

Maar Mail wordt niet meer gelezen nadat die tijdelijk via Lion heeft gedraaid. Gelukkig bewaar ik in Mail geen belangrijke info. Altijd gezeik met backup terugzetten. Outlook en Thunderbird staat er binnen een seconde weer op.

Bijdrager
    KingAchille

Probeer de app “Sparrow” eens. Ik vind deze vele malen beter dan de Mail-app en wanneer je gewend bent om met de Twitter app te werken, ben je er zo mee weg!

Bijdrager
    johnkeates

Niet iedereen doet het met Twitter;)

Bijdrager
    Hansi2124
    Richard op 28 september 2011

Maar Mail wordt niet meer gelezen nadat die tijdelijk via Lion heeft gedraaid.

Komt misschien door die nieuwe mapjes die in Lion te zien zijn in je bibliotheek:

Waarschijnlijk kan Mail uit SL daar niets mee en moet je weer even je mapjes goed zetten zoals ze in SL horen te staan (dat was misschien de reden dat het niet gepakt heeft dus).

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.