6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

van .key naar .ppt

Als ik mijn keynote presentatie converteer naar .ppt (powerpoint) vallen alle effecten weg, of worden ze veranderd. Ik vind dit zeer irritant en vraag mij af, of er geen andere manier bestaat om .key op je windows pc af te spelen zonder gedoe, of converteren zonder dat er effecten worden veranderd of weggelaten.
    p.s. Keynote stopt tijdens het werken wel heel vaak, heb nu een bugrapport naar apple gestuurd, heeft iemand hier ook last van?

Bijdrager
    Nikita

Dat je effecten wegvallen komt puur en simpel door dat PowerPoint die effecten niet kent. En dus ook niet kan weergeven. Dus een andere manier van via de exporteer functie van Keynote is er niet bepaald.
    Verder kan het wel zijn dat Keynote wat langzaam is bij het opstarten van de presentatie, maar een vastloper heb ik (nog) niet meegemaakt.

Inactief
    Anoniem

Je kan toch ook als SWF (Flash) bestand wegschrijven, dat is afspeelbaar op (bijna) elke computer.

Bijdrager
    Gijs

Of als QuickTime, of op dvd. Mogelijkheden genoeg. Wel opletten dat de PC de nieuwste versie van QuickTime moet hebben en dat een dvd niet interactief is.

Bijdrager
    Apollo

Flash is geinig, maar …
    * ook dan komen niet alle (soorten) overgangen mee
    * ook niet alle tekst animaties komen mee
    * het wordt zelfs met een eenvoudige presentatie al snel een fors flashbestand.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb al vaak exportproblemen gehad, en niet alleen met IWork

:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.