8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Cars

Van .ISO naar iPod

Hallo!

Ik zit met een klein probleem. Ik heb een film gedownload (legaal). Alleen is dit een .ISO bestand, hierdoor kan ik hem niet afspelen met QuickTime (en kan ik de frame voor frame functie niet gebruiken!
    Maar nog belangrijker ik kan hem niet afspelen op mijn iPod video…

Ik kan hiervoor geen programma vinden. Iemand wel een idee?

PS. Ik heb het hier over echt legale zaken. Het gaat n.l. om de volgende film…http://www.peterfilm.se/

Bijdrager
    /dev/enschede

HandBrake gaat jou helpen…

Moderator
    unSOUND
    ”Cars”

PS. Ik heb het hier over echt legale zaken…

Iedere film die je download is per definitie legaal… In Nederland is het namelijk gewoon toegestaan om muziek en films te downloaden…

Bijdrager
    jackybe67

Denk dat Visualhub voor jouw het perfecte middel is.

Na conversie zet hij het automatisch is iTunes bibliotheek.

Groetjes

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”unSOUND”

Iedere film die je download is per definitie legaal… In Nederland is het namelijk gewoon toegestaan om muziek en films te downloaden…

Nog wel… nóg wel:P

Mijnheer Hirsch Balling wil dat namelijk ook veranderen las ik gister, hehehe.
    Ik weet niet precies hoe het zit, maar het downloaden van illegale content is niet legaal, maar gebruik van dit materiaal is toch ook in Nederland illegaal, of niet? Geen idee eigenlijk, hehe.

Anyhoo, Handbrake gaat je zeker helpen… fijn programma ^^

Moderator
    unSOUND
    ”joram”

Ik weet niet precies hoe het zit, maar het downloaden van illegale content is niet legaal, maar gebruik van dit materiaal is toch ook in Nederland illegaal, of niet?

Zelfs het downloaden van illegale content is legaal. De aanbieder is dus strafbaar, dus zolang jij alleen download, en niet upload ben je dus legaal bezig. Bittorrent en aanverwanten eisen juist dat jij weer meehelpt met verspreiden, mede omdat je dan met z’n allen even schuldig bent. Bij nieuwsgroepen daarentegen heb je de keuze om niks te uploaden, waardoor jou niks verweten kan worden.

Bijdrager
    Cars

Dank u allen! Het werkt!

Alleen raar dat tegenwoordig de filmpjes nog niet meteen klaargestoomd zijn door Handbrake. Ik moet ze n.l. na Handbrake nog converteren met iTunes (dat nog langer duurt)…:|

Bijdrager
    /dev/enschede

Je moet niet de de MPEG-4 codes gebruiken, maar de AVC/H.264 codec. Dan werkt het in één keer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.