7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    L.J. Koning

van ipad/iphone naar iMac

Het synchroniseren van bijvoorbeeld de agenda via iCloud van de Imac naar de iPhone en iPad gaat prima. Ook het synchroniseren van de iPad naar de iPhone gaat prima, maar van de iPad & iPhone naar de iMac lukt niet. Heeft iemand een idee wat ik qua instellingen fout heb staan?
    Van iPad naar iPhone vv gaat ook goed. Nu alleen nog naar de iMac.

Bijdrager
    Rudie124

heb het zelfde probleem maar ik heb geen ios x lion zou dat het probleem kunnen zijn?
    Aanschaffen Lion zou het kunnen oplossen??

Rudie

Bijdrager
    GuijVRIENDS

Ik heb dat probleem gister ook gehad. Ik maak zelf wel gebruik van OSX Lion. Ik heb gewoon even alles opnieuw ingesteld. Die instructies kan je vinden bij apple support. Ook kan je de snelheid van het vernieuwen aanpassen bij de instellingen van vb iCal

Bijdrager
    Rudie124

Maar werkt het wel als je geen lion hebt geïnstalleerd ?

Bijdrager
    GuijVRIENDS

Ik neem aan van wel!

Bijdrager
    Rudie124

Dan doe ik iets verkeerd, krijg wel veranderingen via iPhone en iPad dus agenda contactpersonen enz. Maar die veranderen niet op mijn Mac.
    Zal wel een instelling over het hoofd zien maar bij de uitleg staat dat je bij instellingen icloud aan moet vinken maar die staat er bij niet bij!!
    Als er iemand een oplossing heeft graaaaaag!!

Alvast bedankt

Rudie

Bijdrager
    Rudie124

Heb lion gekocht en nu is het probleem opgelost, misschien niet nodig maar hij doet het nu wel!!

Rudie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.