10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    verhoevenw

van iMovie naar iPhoto

is het mogelijk om een stilstaand iMovie-beeld in een iPhoto album te importeren?

Bijdrager
    Carel A.

Screendumpje maken in iMovie met: Appeltje + Shift + 4
    Vervolgens de screendump van het bureaublad naar iPhoto slepen?

Ben je hiermee geholpen?

Bijdrager
    verhoevenw

bedankt Carel A., dit was het wat ik zocht en zoals steeds met apple: [i]simpel[/i] – nog een zonnig weekeinde!

Bijdrager
    sedikit

SnapNDrag, de gemakkelijkste-, de uitgebreidste, de mooiste, kortom: de meest ideale oplossing, en nog gratis ook! (formaten; jpeg,png, tiff, gif)
    http://www.yellowmug.com/

Bijdrager
    verhoevenw

hartelijk bedankt sedikit voor het zeer handig tooltje!

Bijdrager
    verhoevenw

elke foto zou ik onderaan van een naam en nummer moeten voorzien, een tekst boven een foto plaatsen kan natuurlijk met Photoshop maar bestaat er geen eenvoudiger programma om dat klusje te klaren?

Bijdrager
    sedikit

Dat kan in SnapNDrag. Onderin het venstertje kun je de filename invullen, en dan naar je bureaublad slepen, òf, na invulling van die naam, op het icoontje linksboven clicken. “save screenshot”. Kun je het meteen op z’n plaats zetten. Wat wil een mens nog meer!

Bijdrager
    verhoevenw

sedikit nogmaals van harte bedankt voor de bereidwillige hulp, juist zo iets wat ik zocht… eenvoudiger kan het niet, nog een fijn en zonnig weekeinde toegewenst!

Bijdrager
    1984
    ”Carel

Screendumpje maken in iMovie met: Appeltje + Shift + 4
    Vervolgens de screendump van het bureaublad naar iPhoto slepen?

I Movie beeldvullend afspelen,([size=9:3d2a1e2459]met spacebar en pijltjes berdienen[/size:3d2a1e2459]) Appeltje + Shift + 3

Bijdrager
    verhoevenw

@ 1984 – nu wordt het nog gemakkelijker;-)
    hartelijk bedankt voor de waardevolle tip!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.