10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    cgvh55

Van imac naar apple tv

Ik wil vanaf mijn imac via internet de programma’s van programma’s gemist streamen naar mijn aplle tv maar krijg dit niet voor elkaar. Is dit eigenlijk wel mogelijk?

Bijdrager
    TheBigZ

Daar zijn de nodige draadjes over te vinden.

Streamen van iMac naar Apple tv en bedienen met iPhone/iPad ?

Bijdrager
    cgvh55

Dat weet ik maar ik geloof dat je niet begrijpt wat ik bedoel. Ik kan itunes wel naar apple tv streamen maar de programma’s bv van programma’s gemist via mijn imac niet. Ik heb op mijn ipad 2 de app programma’s gemist gedownload en kan nu de hierin aangeboden programma’s naar de apple TV streamen. Dit is echter maar een beperkt aanbod. Ik heb nog geprobeerd om silverlight op de ipad te dowloaden maar dat werkt niet.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

Het is het beste om altijd even in het zoekveld een of meerdere woorden in te tikken om te kijken of jouw vraag hier al eerder voorbij is gekomen.
    In dit geval is dat ook zo.
    Inderdaad graag daar verder.
    (en een volgende keer graag letten op het plaatsen in het juiste subforum)

Edit:
    Oh, je vraag heeft een andere insteek. Dan laten we het hier staan.

Bijdrager
    DutchMac

Naar mijn weten werkt het niet zoals jij wil… Als de App van uitzending gemist niet aanbied wat jij van de site uitzending-gemist wil zien dan heb je gewoon pech… Nu zijn ze bij uitzending-gemist goed bezig door veel content te plaatsen op de website, dus het verbaast me niets als nog niet alles geschikt is voor iPhone / iPad Apps…

Bijdrager
    basbrouwers

Het beste kun je idd van je iPhone/iPad App streamen, Lion heeft qua video nog geen Airplay support ingebouwd.

Als je perse het beeld van je iMac op de TV wilt zou je gebruik maken van een programma zoals LogMeIn op iPhone4S of iPad2, waarbij je het beeld kunt kopiƫren naar je TV.

Als je andere videoformaten wilt streamen kun je gebruiken van AirVideo Mac/PC, iPhone/iPad

Bijdrager
    KarelWillem

Helaas is de beta van de Uitzending Gemist website tijdelijk nogal verkloot, dus werkt AirPlay niet meer vanaf de iPad.

Want de site op de iPad was toch wel de beste optie. Vrijwel alles te vinden, en perfect werkend.

Tot twee weken geleden toen de site een update kreeg.

Bijdrager
    Hagert

Waarom niet de app?

Geblokkeerd
    HereIsTom

Inderdaad de Uitzending Gemist App werkt prima met Airplay en de Apple TV op de iPad, Pod touch en iPhone;
    http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8

Als je aTV Flash black op je Apple TV installeerd kun je ook een Add-on toevoegen van Uitzending Gemist en deze dan rechtstreeks van je Apple TV afspelen.

Bijdrager
    KarelWillem

Er is al genoemd waarom de app geen voorkeur heeft.

De app heeft geen archief. Daarmee kijk je dus niets wat ouder is dan een paar dagen.

Een uitzending van vorige maand, of vorig jaar e.d. vind je niet in de app.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.