9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bladerunner

… van Flash naar Swiffy site-check voor o.a. iPhone en iPad

Ik heb de flash intro van een van mijn sites oorlogsslachtoffers.nl m.b.v. Swiffy omgezet naar html5, graag zou ik willen weten of dit met diverse browsers goed werkt. Het is de bedoeling dat een browser die geen Flash ondersteund automatisch naar de Swiffy intro wordt doorgestuurd.

Helaas heb ik op het moment geen iPad tot mijn beschikking maar op mijn iPhone werkt het uitstekend.

Zelf werk ik met Safari dus als er mensen zijn die de site ook op een andere browser willen uitproberen dan zou dat dat erg op prijs stellen.

Bedankt !

Richard

Inactief
    Anoniem

Zowel via Safari als de Google Chrome app werkt de animatie en het geluid prima op een iPad met iOS 6.

Bijdrager
    bladerunner

Bedankt voor de snelle reactie TomvdK!

Inactief
    Anoniem

Graag gedaan!

Elk excuus om mijn iPad uit slaapstand te halen is er één hé. :sarcastic:

Bijdrager
    Vilscon

Een tip voor de volgende keer ( of voor meer browsers te checken)

http://browsershots.org

Geweldige website:)

Bijdrager
    Shmoo

iPhone iOS 3.2.1 – Opera Mini browser werkt het niet.

Ik kom vast te zitten op een zwarte intro pagina.
    .

Bijdrager
    bladerunner

@Blackvibes: bedankt voor de tip.

@Shmoo: eens kijken of ik daar ook een oplossing voor kan vinden…

Bijdrager
    Dr. Maddox

Twee opmerkingen als ongevraagde feedback. Doe er mee wat je wil!

– Als een intro alleen uit beeld bestaat moet het wel pakkender zijn dan dit. Ik zou nog eens kijken of je het niet wat interessanter kan maken met tekst.

– Het intro ziet er wel netjes uit. Mooie sobere illustratie stijl. Vervolgens kom je uit op een website met een heel andere kleurstelling en stijl. Kan je de stijl van de site niet iets meer laten aansluiten op het intro?

Voor de rest loopt het hier prima.

Bijdrager
    bladerunner

Ongevraagde feedback is meer dan welkom, kan er alleen maar voordeel uit halen. Ik zal eens een en ander gaan uitproberen van de week, zeker met je tweede opmerking.

Bedankt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.