-
Q:
Van Dale Widget werkt niet
Het Van Dale widget wilt bij mij niet werken. Ik heb het al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar telkens als ik een woord intyp en op enter duw loopt het widget vast (rood weergegeven in activiteitenweergave). Zijn er nog mensen die dit probleem hebben of iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt
Frederik”mvdenberg”Bij mij werkt de widget ook: ik maak gebruik van versie 1.5
Ik heb geen idee wat jouw probleem zou kunnen zijn. Ik neem aan dat andere widgets wel werken?Ik heb ook 1.5, hier gedownload: http://www.raggers.net/pathos/widgets.php
Alle andere widgets werken idd zonder problemen… alleen het van dale widget heeft op mijn powerbook nog nooit gewerktmvg
PibProbeer hem eens van de Apple site te downloaden. Misschien dat dit wel werkt?
”mvdenberg”Probeer hem eens van de Apple site te downloaden. Misschien dat dit wel werkt?
nope, zelfde probleem
”mvdenberg”Dat is raar! Andere externe widgets (die niet standaard zijn meegeleverd bij Tiger) werken dus wel…
Ben je bij met je software updates?Deze widget is idd de enigste die niet werkt, heb nog andere zoals radio, lyrics, venetië enz, die werken allemaal zonder problemen. Ook met software updates ben ik bij ja.
Van dale widget was één van de eerste dingen die ik installeerde toen ik mijn powerbook pas had, maar hij heeft nooit gewerkt. (dus kans dat een ander progje er voor iets tussen zit is ook erg klein)
Aan mijn internetverbinding kan het ook niet liggen denk ik want heb al met verschillende verbindingen geprobeerd en nooit doet’ie het.
Ben ik echt de enige met dit probleem? Niemand anders met een recente powerbook hetzelfde ondervonden of zo?Pib
”atz”Als je een woord intypt, duurt het wel even voordat Van Dale antwoord geeft. Ben je niet te ongeduldig?
Moet je normaal nog op enter duwen als je een woord hebt ingetypt? Als ik gewoon een woord typ en wacht gebeurt er niets, wanneer ik dan op enter duw crasht het ding.
Pib
”digitalguru”Doet het bij mij ook niet.
Ik werk nu met mijn laptop op een draadloos netwerk op de vub, en hier werkt’ie wel :?. Op kot heb ik belgacom adsl en thuis telenet, bij beide werkt het widget niet… maar hier wel dus moet het iets met de provider of te maken hebben denk ik…
Pib
Bij mij doet de Van Dale widget het opeens ook niet meer. Als ik iets intyp gebeurt er niets, en als ik iets intyp en dan op ENTER druk, dan klapt er zo’n wit schermpje naar beneden uit maar de beschrijvingen verschijnen er niet in….
Herinstalleren lijkt niets uit te maken, het gaat over versie 1.6 (is geloof ik de recenste versie).
Hij werkt wel hoor, maar je moet de laatste update hebben.
Heb ik ook meegemaakt. 1.6 en 1.7 werken niet meer, maar 1.6.1 en 1.7.1 wél!
8)http://www.everymac.com/systems/apple/imac/stats/imac-core-2-extreme-2.8-24-inch-aluminum-specs.html
”sven-“”MacJe hebt toch de link hierboven?
Welke link? Die over de 2,8 Ghz iMac ?? Wat heb ik daaraan?
Klopt. Die begreep ik ook niet.
DIT is de goeie link.
Overigens, op dit moment (9 feb) is er blijkbaar een storing bij de Van Dale site:
”Storing in het onlinewoordenboek
Helaas is door een technische storing het onlinewoordenboek niet beschikbaar.
Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Onze excuses voor het ongemak.”[/list:u:416d905008]
Dus dat kan ook de reden zijn waarom de widget niet werkt…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.