30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    Paint.It.Black

Van Dale Widget werkt niet

Het Van Dale widget wilt bij mij niet werken. Ik heb het al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar telkens als ik een woord intyp en op enter duw loopt het widget vast (rood weergegeven in activiteitenweergave). Zijn er nog mensen die dit probleem hebben of iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt
    Frederik

Bijdrager
    PietjePuk

Bij mij werkt ie…..

Bijdrager
    mvdenberg

Bij mij werkt de widget ook: ik maak gebruik van versie 1.5
    Ik heb geen idee wat jouw probleem zou kunnen zijn. Ik neem aan dat andere widgets wel werken?

Bijdrager
    Paint.It.Black
    ”mvdenberg”

Bij mij werkt de widget ook: ik maak gebruik van versie 1.5
    Ik heb geen idee wat jouw probleem zou kunnen zijn. Ik neem aan dat andere widgets wel werken?

Ik heb ook 1.5, hier gedownload: http://www.raggers.net/pathos/widgets.php
    Alle andere widgets werken idd zonder problemen… alleen het van dale widget heeft op mijn powerbook nog nooit gewerkt :(

mvg
    Pib

Bijdrager
    mvdenberg

Probeer hem eens van de Apple site te downloaden. Misschien dat dit wel werkt?

Bijdrager
    Paint.It.Black
    ”mvdenberg”

Probeer hem eens van de Apple site te downloaden. Misschien dat dit wel werkt?

nope, zelfde probleem :?

Bijdrager
    mvdenberg

Dat is raar! Andere externe widgets (die niet standaard zijn meegeleverd bij Tiger) werken dus wel…
    Ben je bij met je software updates?

Bijdrager
    Paint.It.Black
    ”mvdenberg”

Dat is raar! Andere externe widgets (die niet standaard zijn meegeleverd bij Tiger) werken dus wel…
    Ben je bij met je software updates?

Deze widget is idd de enigste die niet werkt, heb nog andere zoals radio, lyrics, venetië enz, die werken allemaal zonder problemen. Ook met software updates ben ik bij ja.
    Van dale widget was één van de eerste dingen die ik installeerde toen ik mijn powerbook pas had, maar hij heeft nooit gewerkt. (dus kans dat een ander progje er voor iets tussen zit is ook erg klein)
    Aan mijn internetverbinding kan het ook niet liggen denk ik want heb al met verschillende verbindingen geprobeerd en nooit doet’ie het.
    Ben ik echt de enige met dit probleem? Niemand anders met een recente powerbook hetzelfde ondervonden of zo?

Pib

Bijdrager
    mvdenberg

Dan zou ik het helaas niet weten. Mijn truukjes zijn helaas even op… :(

Bijdrager
    Rene Teunissen

Als je een woord intypt, duurt het wel even voordat Van Dale antwoord geeft. Ben je niet te ongeduldig?

Bijdrager
    Paint.It.Black
    ”atz”

Als je een woord intypt, duurt het wel even voordat Van Dale antwoord geeft. Ben je niet te ongeduldig?

Moet je normaal nog op enter duwen als je een woord hebt ingetypt? Als ik gewoon een woord typ en wacht gebeurt er niets, wanneer ik dan op enter duw crasht het ding.

Pib

Bijdrager
    Marc

Doet het bij mij ook niet.

Bijdrager
    Rene Teunissen

Niet wachten, maar meteen enter geven.

Bijdrager
    Orson

Idd je moet na het typen onmiddelijk drukken anders gaat het niet :)

Bijdrager
    Paint.It.Black
    ”Orson”

Idd je moet na het typen onmiddelijk drukken anders gaat het niet :)

dan loopt’ie bij mij dus even rap vast :x

Pib

Bijdrager
    Paint.It.Black
    ”digitalguru”

Doet het bij mij ook niet.

Ik werk nu met mijn laptop op een draadloos netwerk op de vub, en hier werkt’ie wel :?. Op kot heb ik belgacom adsl en thuis telenet, bij beide werkt het widget niet… maar hier wel dus moet het iets met de provider of te maken hebben denk ik…

Pib

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Die gratis Van Dale Widget vind ik enig. En zeggen dat ik in de tijd toch heel wat geld heb moeten neerleggen voor de Van Dale Woordenboeken op Mac.

Bijdrager
    sven-

Bij mij doet de Van Dale widget het opeens ook niet meer. Als ik iets intyp gebeurt er niets, en als ik iets intyp en dan op ENTER druk, dan klapt er zo’n wit schermpje naar beneden uit maar de beschrijvingen verschijnen er niet in….

Herinstalleren lijkt niets uit te maken, het gaat over versie 1.6 (is geloof ik de recenste versie).

Bijdrager
    jumper

Net even getest, werkt inderdaad helemaal niet meer … raar

ook even opnieuw geïnstalleerd maar geen enkel succes.

Bijdrager
    sven-

Kan ik er dan maar vanuit gaan dat deze widget simpelweg niet meer werkt? (of zijn er wél oplossingen?)

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Hij werkt wel hoor, maar je moet de laatste update hebben.
    Heb ik ook meegemaakt. 1.6 en 1.7 werken niet meer, maar 1.6.1 en 1.7.1 wél!
    8)

http://www.everymac.com/systems/apple/imac/stats/imac-core-2-extreme-2.8-24-inch-aluminum-specs.html

Bijdrager
    zertox

kunnen ze die nieuwe versie niet op de apple site plaatsen?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Je hebt toch de link hierboven?

Bijdrager
    Double_UK

Van Dale widget 1.7.1 geïnstalleerd onder Leopard:

werkt niet. :(

Bijdrager
    sven-
    ”Mac

Welke link? Die over de 2,8 Ghz iMac ?? Wat heb ik daaraan?

Bijdrager
    Double_UK
    ”sven-“
    ”Mac

Welke link? Die over de 2,8 Ghz iMac ?? Wat heb ik daaraan?

Klopt. Die begreep ik ook niet.

DIT is de goeie link.

Overigens, op dit moment (9 feb) is er blijkbaar een storing bij de Van Dale site:

”Storing in het onlinewoordenboek
      Helaas is door een technische storing het onlinewoordenboek niet beschikbaar.
      Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Onze excuses voor het ongemak.”[/list:u:416d905008]
      Dus dat kan ook de reden zijn waarom de widget niet werkt…

Bijdrager
      sven-

hopelijk is dat het ja.. ik heb nu die update 1.6.1. gedownload en geinstalleerd maar het werkt nog steeds niet…

(misschien morgen:D )

Bijdrager
      spacefreek

Irritant zeg, werkt idd hier ook niet :S

Bijdrager
      sven-

Helaas, nog steeds niet. Ik denk dat de benodigde servers weg zijn??

Bijdrager
      MacAngel

Heeft het misschien ook hier mee te maken?

Woordenboek offline na onbedoelde belediging

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.