5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    macmini

Van Android naar IOS

Ik heb een Android telefoon en heb afgelopen week een IPhone XS gekocht. Nu wil ik Whatsapp overzetten naar mijn IPhone, maar dat lukt niet. Op internet vind ik wel een aantal (betaal) programma’s, maar de recensies zijn niet overtuigend als het gaat over het gewenste resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee?

Moderator
    Night

Helaas gaat het van Android naar iPhone alleen met betaalde software. Jammer genoeg. Want WhatsApp kan prima backups maken. Alleen gebruikt Android hier Google Drive voor en iOS gebruikt iCloud. Helaas werken die twee diensten niet samen.

Zover ik kan nagaan is BackupTrans hiervoor de beste keuze, al heb je hierbij wel toegang tot een Windows PC of een Mac nodig. Tot 20 chats is dit nog gratis ook. Heb je meer chats, dan moet je betalen ($20).

Bijdrager
    KarelWillem

Nee WhatsApp schijnt het nog steeds niet voor elkaar te krijgen om netjes van het ene systeem naar het andere over te piepen. Terwijl het toch best eenvoudig zou moeten kunnen zijn.

Gewoon lekker opnieuw beginnen joh.

Ruimt al die oude meuk ook eens fijn op.;)

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>KarelWillem op 2 maart 2019 om 10:34</p>
    Nee WhatsApp schijnt het nog steeds niet voor elkaar te krijgen om netjes van het ene systeem naar het andere over te piepen. Terwijl het toch best eenvoudig zou moeten kunnen zijn.

Waarom zou zoiets simpels –> export –> import niet bestaan?

Misschien is dit bedrijf wel veel voorzichtiger met jouw data dan jullie allemaal denken en willen doen geloven?

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, ja…. vast.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.