8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

Van 2.0 naar 2.1 kan niet zonder unlock…

Simkaart wordt niet meer ondersteunt. Las op internet dat het wel kon van 2.0.1 en 2.0.2 maar van 2.0 kan het dus niet:x
    Het gaat om een iPhone 1G
    Wat te doen?

Bijdrager
    Jordan_D

Vraag ik me af wat ik dan goed heb gedaan met m’n iPhone. geupdate viaiTunes en hij werkt nog steeds.
    Yep gewoon the 1st generation iphone. En meerdere mensen hebben een succesvolle update gedaan.

Wat heb je nu draaien? 2.0 / 2.01 / 2.02?

Bijdrager
    william89

Ik had 2.0 en nu 2.1 maar nu alleen maar “slide for emercency”

Bijdrager
    Jordan_D

Kijk anders ff op iPhoneclub.nl om een IPSW file te downloaden met 2.02 en dan naar 2.1. Dat moet goed gaan.
    Succes, JD

Bijdrager
    william89

Ik baal, snap er geen reed van…

Bijdrager
    MrAcid

Dat had ik gisteren ook. Weer een restore naar 2.0.2 gedaan en die geunlocked. Toen nog een keer geprobeerd op een nieuwe gebruikersaccount op mijn Mac en toen ging het wel goed.

Bijdrager
    k-the-ripper

1e generatie iPhone kun je zonder problemen updaten naar 2.1– maar dan alleen als je nu 2.02 erop hebt staan.
    Zo niet heb je probleem en zul je eerst terug moeten naar 2.02 , zijn genoeg custom 2.02 ipsw bestanden te vinden op het internet.
    Er schijnt alleen wel iets te zijn met de nieuwe iTunes 8 , je moet dus terug met behulp van iTunes 7.xx
    Ik heb mijn iPhone gewoon geupdate naar de laatste firmware met iTunes 8, geen problemen je bent alleen de zg jailbrake kwijt – dus geen cydia meer of installer.
    Die laaste 2 kan ik missen als kiespijn , die paar programma’s die ik op mijn iPhone heb staan zijn toch gewoon gekocht en voor de belachelijke prijs waar de meeste apps voor in de app-store staan wil ik niet ens de boel belazeren door die er illegaal op te zetten.

Bijdrager
    william89

Ben het met je eens ik hoef die installer en cydia ‘shit’ ook allemaal niet, appstore is top, maar ik bied mijn iPhone te koop aan, hij gaat weg i.v.m. nieuwe dan zit ik helemaal niet meer te klooien met dat hacken;-) … Dus :innocent:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.